|

(تصاویر) روزهای تلخ احمد نوراللهی در امارات!

تیم شباب الاهلی

احمد نوراللهی و مهدی قائدی دو ستاره ایرانی شباب الاهلی در جریان باخت این تیم برابر الوصل به میدان رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که پس از دو مسابقه مجددا احمد نوراللهی و مهدی قائدی را به‌صورت همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب در استادیوم زعبیل به مصاف الوصل رده هشتمی رفت. اولین موقعیت جدی بازی برای شباب الاهلی در دقیقه ۲۱ اتفاق افتاد؛ جایی که مهدی قائدی پس از یک دریبل و سرتوپ پشت محوطه جریمه، با شوت فنی زمینی قصد داشت گل اول تیمش را به ثمر رساند، اما ضربه تماشایی او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه الوصل راهی اوت شد.

168234

لحظاتی پس از خلق این فرصت جدی، مهدی قائدی در محوطه جریمه الوصل صاحب توپ شد که بازهم با یک سرتوپ خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت پای چپ پُرقدرت این بازیکن در آستانه ورود به دروازه را ابراهیم عیسی با یک فوق واکنش دفع کرد.

مهدی قائدی که انگیزه زیادی برای گلزنی دوباره برای شباب الاهلی و جبران ناکامی هفته قبل داشت، در دقیقه ۶+۴۵ پس از فریب مدافع پیش روی خود به محمد جمعه پاس داد و این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت این بازیکن قبل از ورود به دروازه الوصل توسط مدافع این تیم دفع شد.

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم الوصل برخلاف یاران نوراللهی و قائدی نمایش بهتری ارائه کرد که نتیجه آن گلزنی توسط میشل آرائوخو در دقیقه ۷۲ بود. در ادامه بازی بازهم موقعیت‌های الوصل جدی‌تر از شباب الاهلی بود تا در نهایت یاران نوراللهی و قائدی پس از سه پیروزی و دو تساوی در دیدارهای اخیرشان، نخستین شکست فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر امارات را تجربه کنند و با ۱۱ امتیاز به رده چهارم جدول بروند.

احمد نوراللهی که دو هفته قبل مقابل شارجه امارات پس از ۴۵ دقیقه بازی برای شباب الاهلی در ابتدای نیمه دوم با مهدی قائدی تعویض شده بود، امشب هم در جریان دیدار با الوصل این اتفاق برای او افتاد و در شروع نیمه دوم جزو ترکیب تیمش قرار نداشت.

168233

مهدی قایدی که در این فصل دو گل در دیدار با شارجه به ثمر رسانده بود، در تقابل با الوصل برای دومین دیدار متوالی نتوانست گلزنی کند و دو موقعیت جدی او نیز تبدیل به گل نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها