|

ناراحتی شدید یحیی از فدراسیون فوتبال

یحیی گل محمدی

در حالی که قرار بود سوپرجام پیش از آغاز لیگ میان پرسپولیس و فولاد برگزار شود اما به دلیل مخالفت اسکوچیچ، این بازی به تاریخ دیگری موکول شد. …

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش درباره عدم همکاری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با این تیم درباره سوپرجام صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، در حالی که قرار بود سوپرجام فوتبال ایران مانند تمام کشورهای روز دنیا پیش از آغاز مسابقات لیگ بیست و یکم میان تیم های پرسپولیس و فولاد برگزار شود اما به دلیل مخالفت سرمربی تیم ملی، این بازی به تاریخ دیگری موکول شد تا یحیی گل محمدی مجبور شود تیمش را بدون بازی رسمی( بعد از دیدار با استقلال تاجیکستان) به مصاف الهلال تا دندان مسلح بفرستد.

این موضوع در حالی رخ می دهد که حریف قرمزها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وضعیتی کاملا متفاوت با پرسپولیس دارد و درگیر مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که دستیاران شما به تیم ملی رفته‌اند و به این تیم کمک کرده‌اند اما فدراسیون کمکی به پرسپولیس در برگزاری سوپرجام نکرد، گفته است:" من هرگز نگفته‌ام که دستیاران‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم. ما همواره به تیم‌های پایه و تیم‌های ملی بزرگسال کمک کرده‌ایم و منتی از این بابت سر هیچکسی نداریم باعث افتخار است که هم مربی و هم بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی حضور داشته باشند اما تعامل بین فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند. "

قرار است مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز 24 مهر ماه در ریاض برگزار شود و الهلال از پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود میزبانی خواهد کرد. این در حالی است که قرمزهای پایتخت در دو فصل اخیر هیچ بازی خانگی را نداشته‌اند و در قطر، امارات، هند، تاجیکستان و حالا عربستان به مصاف حریفان خود رفته می‌روند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها