|

صندلی بزرگ استقلال را به آدم‌های کوچک دادند

ستار همدانی

ستار همدانی گفت: تعدادی از تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر از سرمربیان استقلالی استفاده می‌کنند و در این میان کلی هم دستیار استقلالی داریم.

لینک کوتاه کپی شد

از ستار همدانی به عنوان یکی از کاندیداهای احراز سمت سرپرستی استقلال یاد می شد ولی در نهایت بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید استقلال انتخاب شد. همین مسئله و موارد دیگر موجب شد تا سراغ همدانی برویم و با او پیرامون شرایط کنونی استقلال صحبت کنیم:

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، طی سالیان اخیر مدیرانی که به استقلال آمدند مشکلات این باشگاه را مرتفع نکردند و به جای اینکه وضعیت استقلال بهتر شود، عملاً بدتر شد. استقلال نیازمند مدیرانی است که برای خدمت بیایند نه برای دیده شدن. استقلال احتیاج به افرادی دارد که به این باشگاه چیزی اضافه کنند نه اینکه چیزی از آن بکاهند. برای آقای آجرلو و مدیرانی که طی روزهای گذشته سمت گرفتند احترام زیادی قائلم و امیدوارم قدر چنین موقعیتی را بدانند.

استقلال تیم بزرگی است و تمام افرادی که در ارکان مدیریتی و فنی این تیم صاحب سمت می شوند باید بزرگ باشند ولی متاسفانه طی سالیان گذشته صندلی بزرگ استقلال را به آدم های کوچک دادند و همین مسئله دردسر بسیار بزرگی برای باشگاه  ایجاد کرد. اتفاقی که امیدوارم دیگر تکرار نشود و اکیپ آقای آجرلو بتوانند موجب خوشحالی مردم شوند. من دست هر مدیری که بتواند هواداران استقلال را شاد کند می بوسم.

در رابطه با سرپرستی استقلال به صورت رسمی با من صحبتی نشده بود و بحث ها غیررسمی بود ولی حالا که بیژن طاهری عزیز به این سمت برگزیده شده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم آقا بیژن با توجه به اخلاق خوب خود بتواند در استقلال فرهنگ سازی کند.

تعداد بسیار زیادی از تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر از سرمربیان استقلالی استفاده می‌کنند و در این میان کلی هم دستیار استقلالی داریم به همین خاطر قاطعانه معتقدم مکتب استقلال آنقدر مربی خوب پرورش داده که فرهاد می تواند از وجودشان استفاده کند. به نظرم مجیدی باید حداقل دو دستیار استقلالی داشته باشد تا مشکلاتش را کاهش دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها