|

مصطفی آجورلو از کارگزار استقلال عبور می کند؟

مصطفی آجورلو

مصطفی آجورلو بعد از حضور در استقلال، تغییرات را شروع کرده و حالا استقلال و کارگزار فعلی، در یک قدمی فسخ قرارداد هستند.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی آجورلو بعد از حضور در باشگاه استقلال، تغییرات را شروع کرده و حالا این تغییرات از فاز مدیریتی به فاز اقتصادی رسیده است. مصطفی آجورلو روزی که به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال وارد این کارزار انتخاباتی شد، از اهداف زیادی صحبت کرد که یکی از آن ها درآمد 1000 میلیاردی بود (آجورلو: رسیدن به درآمد هزار میلیاردی رویا نیست؛ هدف من ثروتمند کردن فوتبال ایران است).

به گزارش«شایانیوز» به نقل از طرفداری، آجورلو در این خصوص گفته بود: تحقق درآمد هزار میلیارد تومانی برای فوتبال ایران رویا نیست. این کف درآمد مطلوب ماست و ظرفیت فوتبال ایران به مراتب بیش از این است.

آجورلو که در انتخابات فدراسیون فوتبال شکست خورد، حالا به دنبال تحقق این موضوع در باشگاه استقلال است. استقلال این روزها با اسپانسر خود به مشکل خورده و آجورلو قرارداد 100 میلیاردی با های وب را رقمی ناچیز می داند.

شایعه شده مصطفی آجورلو که چند روزی است به صورت رسمی کار خود را در استقلال آغاز کرده، به های وب اعلام کرده یا باید قرارداد فعلی را چند برابر کند و یا فسخ قرارداد اتفاق خواهد افتاد.

البته شنیدیم مصطفی آجورلو دست روی دست نگذاشته و به طور موازی با چند حامی مالی دیگر هم مذاکراتی را پیش برده تا بهترین قرارداد ممکن را امضا کند. حتی شایعه شده مدیرعامل جدید استقلال مذاکراتی را با یکی از شرکت هایی که قبلا به صورت مشترک سابقه اسپانسری استقلال و پرسپولیس را داشته هم انجام داده و از این شرکت هم قیمت خواسته است. البته اسپانسر مشترک سرخابی ها در سال های گذشته، در حال حاضر راضی به همکاری با یکی از دو باشگاه نیست و گویا اعلام کرده تنها در صورتی وارد این مقوله می شود که همزمان حامی مالی هر دو باشگاه باشد. چانه زنی مصطفی آجورلو با این شرکت تبلیغاتی همچنان ادامه دارد و مدیرعامل جدید استقلال همزمان در حال مذاکره با کارگزار فعلی است.

حالا اسپانسر استقلال یا باید رقم قرارداد را چند برابر کند یا قید همکاری با استقلال را بزند، البته گفته می شود اسپانسر آبی ها هم چندان تمایلی به ادامه همکاری ندارد. از اطراف باشگاه استقلال این خبر به گوش می رسد اسپانسر استقلال همچنان با فرهاد مجیدی مشکل دارد و قصد ندارد به همکاری خود ادامه دهد. مجیدی و اسپانسر استقلال در طول فصل گذشته چندین و چند بار با هم به مشکل خوردند و حتی این تنش ها به رسانه ها نیز کشیده شد.

گفته می شود های وب اقداماتی را برای همکاری با فدراسیون فوتبال و حتی باشگاه پرسپولیس انجام داده و احتمال فسخ قرارداد بین استقلال و های وب بیش از آن چیزی است که تصور می کنید.

البته مشکل اسپانسرینگ بین دو باشگاه رقیب پایتخت نشین مشترک است. پرسپولیس چندی پیش به صورت رسمی قرارداد خود را با کارگزارش فسخ کرد چرا که سرخ پوشان تصور می کردند پولی که از اسپانسر می گیرند پایین تر از برند پرسپولیس است. حالا استقلالی ها هم به این نتیجه رسیدند و وسوسه شده اند با انتخاب یک حامی مالی جدید، قرارداد خود با های وب را فسخ کنند.

سرخابی ها می گویند 80، 90 و حتی 100 میلیارد رقمی بسیار پایین تر از ارزش برند دو باشگاه است و کفاف هزینه های این دو تیم را نمی دهد. نزدیکان مصطفی آجورلو مدعی هستند مدیرعامل جدید آبی ها برنامه های اقتصادی مختلفی برای آبی پوشان در نظر دارد، برنامه هایی که یکی از آن ها تولید محصولات مختلف با نام استقلال است، البته همه ایده های مصطفی آجورلو در مرحله رایزنی و مذاکره است و مدتی طول می کشد تا به مرحله نهایی برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها