|

آجرلو همه مخالفان مجیدی را حذف کرد؛ دیگه بهانه ای نداری آقا فرهاد!

فرهاد مجیدی

باید دید نتیجه تغییرات آجرلو در باشگاه استقلال چه خواهد بود آیا مجیدی می‌تواند از فرصتی که آجورلو برایش ایجاد کرده بهره بگیرد یا خیر؟!

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی آجورلو از شب گذشته احکام را صادر کرده و جا به جایی‌هایی را انجام داده که همگی به سود فرهاد مجیدی است. آجورلو بعد ازاینکه قرارداد مجیدی را برای ۳ فصل دیگر تمدید کرد، با پیشنهاد مجیدی مبنی بر ورود فرزاد مجیدی به کادر فنی استقلال موافقت کرد. علاوه بر آن بیژن طاهری که روابط بدی با مجیدی ندارد نیز به عنوان سرپرست به استقلال اضافه شده و جای بهرام امیری را گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، مضاف بر این‌ها پست معاوت ورزشی از باشگاه استقلال حذف شد تا مهدی پاشازاده که منتقد فرهاد مجیدی بود از سمتش کنار گذاشته شود. دیگر اقدامی که آجورلو برای مهار اعتراض‌های احتمالی مجیدی انجام داده، بازگرداندن محمد نوری به پست مدیریت رسانه‌ای باشگاه استقلال است. آجورلو در این راستا نیز تصمیمی اتخاذ کرد که به سود مجیدی است. 

حالا با این تفاسر فرهاد مجیدی دیگر هیچ بهانه‌ای برای ناکامی در لیگ بیستم نخواهد داشت و بعید است که سرمربی استقلال اعتراضی به افراد پیرامون خودش و باشگاه استقلال داشته باشد. در دوران مدیریت مددی ماجرا تا حدی به خلاف انتظارات مجیدی پیش رفت اما آجورلو رویه دیگری را در پیش گرفته تا به نوعی بهانه گیری احتمالی از سرمربی استقلال سلب شود. باید دید نتیجه این تغییرات در باشگاه استقلال چه خواهد بود و آیا مجیدی می‌تواند از فرصتی که آجورلو برایش ایجاد کرده بهره بگیرد یا خیر؟!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها