|

راستی آزمایی اردوی استقلال در امارات؛ سر آبی ها را کلاه گذاشتند

اردوی دبی استقلال

بهرام امیری هزینه تست کرونا در اردوی دبی برای 160 نفر را 19500 دلار اعلام کرد، عدد عجیبی که حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

هر روز که می گذرد، حقایق عجیبی در مورد اردوی استقلال در کشور امارات فاش می شود. چند روز پیش بهرام امیری سرپرست استقلال مصاحبه ای در مورد هزینه های اردوی امارات با رسانه رسمی باشگاه انجام داد و در بخشی از آن هزینه تست کرونا برای 160 نفر را 19500 دلار اعلام کرد، عدد عجیبی که حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، با این حال یک برنامه ورزشی که خارج از ایران پخش می شود، روز گذشته دست به افشاگری بزرگی زد و مدعی شد هزینه تست کرونا از معتبرترین مرکز پزشکی امارات برای هر نفر 150 درهم معادل 41 دلار می شود که اگر این عدد در 160 نفری که به گفته سرپرست استقلال تست داده اند ضرب شود، رقمی معادل 6560 دلار می شود نه 19500 دلار.

با وجود اینکه بیش از 2 هفته از بازی استقلال و الهلال می گذرد، هنوز هزینه های اردوی این تیم در امارات محل بحث است و کسی دقیقا نمی داند چطور یک اردوی 8 روزه 250 هزار دلار روی دست باشگاه خرج گذاشته است، پولی که آبی ها با آن می توانستند بسیاری از مشکلات شان را حل کنند.

همچنین در این برنامه تلویزیونی که خارج از ایران ضبط و پخش می شود سه راستی آزمایی دیگر نیز در مورد اردوی استقلال و هزینه های آن انجام شد. یکی مربوط به هزینه تمرین در زمین الوصل بود که این برنامه از باشگاه اماراتی استعلام گرفت و آنها اعلام کردند هزینه هر جلسه تمرین فقط 1500 دلار است، دیگری هزینه اجاره زمین الوصل برای برگزاری یک بازی رسمی بود که اعلام شده 10 هزار دلار است و آخری هم هزینه اقامت در هتل بوده که این برنامه مدعی است استقلالی ها حداقل 20 هزار دلار گران تر از رقمی که هتل اعلام کرده فاکتور ارائه داده اند.

جالب است بدانید وقتی رسانه طرفداری با سند و مدرک نوشت هزینه اردوی 8 روزه استقلال در امارات و میزبانی از الهلال تحت هیچ شرایطی بیشتر از 80 هزار دلار نمی شود و احتمالا الوصل و هتل و واسطه ای که این قرارداد را برای استقلال بسته سر باشگاه کلاه گذاشته اند و فاکتورسازی شده، مدیران وقت باشگاه استقلال تهدید کردند از رسانه طرفداری شکایت می کنند و سپس از قول بهرام امیری مصاحبه ای منتشر کردند که هزینه اردوها را 240 هزار دلار اعلام کرد ولی حالا هر روز از یک رسانه داخل ایران یا خارج از کشور حقایق تازه ای از این اردو فاش می شود. 

استقلال به جای قرارداد 110 هزار دلاری با الوصل برای تمرین و بازی که به گفته امیری 19500 دلار هم به آن اضافه شده و قرارداد 80 هزار دلاری با هتل می توانست بهترین زمین تمرین ایران را به مدت یک سال برای استقلال اجاره کند و با مابقی پول در کیش اردو بزند و در دوحه یا دبی یا هر جای دیگر با اجاره یک ورزشگاه که هزینه اش با تمام خدمات بیشتر از 16 تا 20 هزار دلار نمی شد میزبان الهلال باشد و باقی پول را هم خرج ترمیم چمن کمپ زنده یاد ناصر حجازی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها