|

(ویدئو) خلاصه بازی فوتسال ایران - ازبکستان؛ جام جهانی لیتوانی

فوتسال ایران - ازبکستان

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی لیتوانی امشب از ساعت 18 به مصاف ازبکستان رفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

 تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف ازبکستان رفته است. شاگردان ناظم الشریعه بعد از کسب پیروزی مقابل صربستان و امریکا در دو بازی نخست مرحله گروهی، در بازی سوم مقابل آرژانتین شکست خورد تا به عنوان تیم دوم از گروه F صعود کند. در سمت مقابل ازبکستان هم با دو برد و یک باخت به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله حذفی شد تا در برابر ایران حضور یابد.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2021 فوتسال- لیتوانی

سالن محل بازی: ویلینوس آرنا/ ساعت: 18 (به وقت ایران)

داور: مولینا دیگو/ سایر داوران: چرنی آندری(چک)، فرناندز ادواردو(پرتغال) و تلس گان(برزیل)

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران

علیرضا صمیمی

حمید احمدی

محمدرضا سنگ سفیدی

علی حسن زاده

سعید احمد عباسی

ترکیب ابتدایی تیم ملی ازبکستان

روشن الیبوف

اختیور روپیف

ایلهومجون هامروف

خوسنیدین نیشونوف

داورون چوریف

شرح گل ها

ایران 1 - ازبکستان 0 (علی حسن زاده 1): پاس حمید احمدی و شوت غیر قابل مهار علی حسن زاده با پای چپ خیلی زود تیم ملی ایران را به گل رساند.

ایران 2 - ازبکستان 0 (مهدی جاوید 5): ارسال کرنر فرهاد فخیم از روی نقطه کرنر در تیر دو به مهدی جاوید رسید و این بازیکن با یک شوت روی پای چپ توپ را به طاق دروازه حریف روانه کرد تا اختلاف دو برابر شود.

ایران 2 - ازبکستان 1 (خوسنیدین نیشونوف 9): پس از برخورد توپ به تیرک دروازه ایران خوسنیدین نیشونوف با یک جایگیری مناسب در ریباند گل اول تیمش را به ثمر رساند.

ایران 3 – ازبکستان 1 (سعید احمد عباسی 16): روی یک ضد حمله سریع، سعید احمد عباسی با یک فرار عالی و استفاده از قدرت بدنی بالا از سمت راست یک نفوذ انجام داده و با شوتی زمینی پای راست خود گل سوم را برای ایران به ثمر رساند.

ایران 3 – ازبکستان 2 (دلشاد رحمت اف 17): روی جایگیری اشتباه فرهاد فخیم، دلشاد رحمت اف از روی ضربه آزاد به راحتی دروازه ایران را در حالی باز کرد که صمیمی برای بستن زاویه از دروازه بیرون آمده بود.

ایران 3 – ازبکستان 3 (دلشاد رحمت اف 17): روی شلوغی خط دفاعی تیم ملی ایران اختیور روپیف با پاس هامروف دروازه خالی را باز کرد تا کار مساوی شود.

ایران 4 – ازبکستان 3 (فرهاد توکلی): روی حرکت انفرادی دیدنی فرهاد قباد و پاس در عرض زیبای او به سمت چپ فرهاد توکلی با یک بغل پای دقیق بازهم ایران را از حریف پیش انداخت.

ایران 5 – ازبکستان 3 (سعید احمد عباسی 22): روی پاس هوشمندانه حسن زاده در آستانه اوت شدن توپ، سعید احمد عباسی با یک والی دیدنی گل پنجم را برای ایران به ثمر رساند.

ایران 6 - ازبکستان 3 (مهدی جاوید 25): اسماعیل پور روی یک ضربه آزاد توپ را برای مهدی جاوید کاشت و این بازیکن با شوتی زمینی و سرکش گل ششم را برای ایران به ثمر رساند.

 ایران 7 - ازبکستان 4 (علی حسن زاده 29): دروازه بان تیم ازبکستان که برای حمله تا میانه زمین جلو آمده بود یک پاس اشتباه داد که تنبیه آن ضربه دقیق علی حسن زاده از زمین خودی بود که به آرامی درون دروازه جای گرفت.

ایران 8 - ازبکستان 4 (مسلم اولاد قباد 30): اولاد قباد در میانه میدان صاحب توپ شد و با یک حرکت انفرادی زیبا در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفته و با ضربه ای دقیق گل هشتم را برای ایران به ثمر رساند.

ایران 8 - ازبکستان 5 (هامروف 31): سیستم 5 نفره ازبک ها بالاخره نتیجه داد و هامروف گل پنجم را روی یک کار تمرین شده در دهانه دروازه ایران به ثمر رساند.

ایران 8 - ازبکستان 6 (خوسنیدین نیشونوف 33): روی یک حرکت مشابه با گل پنجم، ازبک ها گل ششم را وارد دروازه ایران کردند؛ طی این حرکت خوسنیدین نیشونوف با یک ضربه چیپ دروازه صمیمی را باز کرد.

ایران 9 - ازبکستان 6 (سعید احمد عباسی 37): بازهم ملی پوشان ایران از 5 نفره شدن ازبکستان استفاده کردند و این بار سعید احمد عباسی روی یک توپگیری و فراری عالی توپ را به گوشه دروازه روانه کرد.

ایران 9 - ازبکستان 7 (رحمت اف): روی پاس دقیق چوریوف، رحمت اف که در دهانه دروازه بدون مزاحم حضور داشت، توپ را با یک اشاره کوچک به گل تبدیل کرد.

ایران 9 - ازبکستان 8 (ایلهومجون هامروف 39): یک کار تیمی زیبا از ازبک ها و پاسکاری بی نقص آنها، بار دیگر یک گل مشابه را برای آنها داشت که زننده آن هامروف بود که بازهم بدون مزاحم در دهانه دروازه گلزنی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها