|

میلاد سرلک: من با عشق و علاقه به پرسپولیس پیوستم اما ...

میلاد سرلک

میلاد از بازیکنان موردعلاقه یحیی گل‌محمدی می‌گوید: پرسپولیس به لطف زحمات آقا یحیی و کادرفنی، تیمی‌منظم، با برنامه و منسجم است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شاید کمتر کسی توجه کرده باشد اما در سبک مورد علاقه یحیی گل محمدی و فوتبال مالکانه‌ای که پرسپولیس ارائه می‌دهد، میلاد سرلک نقش کلیدی و مهمی‌دارد. یحیی گل محمدی که در چند مصاحبه خود از علاقه‌اش به پپ گواردیولا حرف زده معتقد است در اختیار داشتن توپ و تسلط کامل به آن یکی از راه‌های موثر و مفید برای رسیدن به دروازه حریف است. او از زمان سرمربیگری در ذوب آهن اصفهان تا پدیده مشهد و حالا پرسپولیس تهران به دنبال فوتبال مالکانه بوده است. در فوتبال مالکانه هافبک‌های دفاعی بسیار حائز اهمیت هستند و باید از بازیکنانی استفاده شود که در کنار بازی دفاعی و تخریبی، بتوانند در بازیسازی هم بی نقص عمل کنند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، میلاد سرلک در تیم یحیی گل محمدی چنین نقشی دارد. او توانایی بالایی در بازیسازی دارد و ضریب اشتباهاتش بسیار کم است. ساده بازی می‌کند اما مؤثر و مفید است و به همین خاطر به تیم ملی دعوت و خیلی زود فیکس شد. شاید اگر بدشانسی و مصدومیت خطرناک بازی با سوریه نبود این بازیکن جلوی عراق هم در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و...

هافبک ملی پوش و تأثیرگذار پرسپولیس در مصاحبه کردن هم ساده و بی پیرایه اما درست و پخته حرف می‌زند. گفت‌وگوی میلاد سرلک با خبرورزشی را بخوانید:

تیم ملی و میلاد سرلک؟ خیلی زود توانستی اعتماد دراگان اسکوچیچ را جلب کنی و...

من به این تیم ملی خیلی افتخار می‌کنم. ازآقای اسکوچیچ تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهم.

فکرش را می‌کردی تیم ملی بتواند با ۳ گل تیم عراق را در هم بکوبد؟

بازی با عراق نمایش قدرت فوتبال ایران بود و باعث غرور و افتخار همه ما ایرانی‌ها شد. بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و با ارائه یک بازی بی نقص توانستیم برد مقتدرانه ای کسب کنیم.

سرلک

در بازی با سوریه بدجوری مصدوم و همه را نگران کردی. اتفاقی که باعث شد بازی با عراق را از دست بدهی. توضیحی می‌دهی؟

این اتفاقات در فوتبال و ورزش‌های حرفه ای طبیعی است. خدا را شکر می‌کنم به خیر گذشت اما با نظر پزشکان نمی‌توانستم پرواز کنم. خوشحالم تیم کشورم بازی غرورانگیزی برابر عراق انجام داد و پیروز شد چون این موضوع از هر چیزی مهم تر است.

بسیارخوب، پرسپولیس پس از حذف استقلال تاجیکستان حالا در یک چهارم نهایی به الهلال عربستان خورده است. تیمی که ۴ گل از استقلال تاجیکستان خورده اما استقلال ایران را با ۲ گل شکست داده است. در این رابطه صحبتی نداری؟

الهلال تیم شناخته شده‌ای است که در عربستان میزبان ماست. کار سختی داریم ولی با امید فراوان و تکیه بر داشته‌های خود به ریاض می‌رویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

نقطه قوت این پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس به لطف زحمات آقا یحیی و کادرفنی، تیمی‌منظم، با برنامه و منسجم است. شما حتما بازی ما با استقلال تاجیکستان را دیدید. واقعا بازی سختی بود ...

ما هم باور نمی‌کردیم استقلال تاجیکستان این قدر تیم منسجم و در عین حال موذی باشد؟

به این نکته هم توجه کنید پرسپولیس بعد از پایان لیگ بیستم بازی رسمی‌نداشت و شاید فقط یک بازی تدارکاتی مناسب داشتیم. با این حال با برنامه تاکتیکی کادرفنی، بازیکنان غیرتمند پرسپولیس تمام تلاش خود را به خرج دادند و در نهایت هم نتیجه رضایت بخشی حاصل شد.

آنالیز خوبی از استقلال تاجیکستان داشتید. درست است؟

با توضیحات آقای گل محمدی و مربیان می‌دانستیم با چه تیمی‌روبرو هستیم. استقلال تاجیکستان در دفاع منظم کار می‌کرد و در ضد حملات واقعا زهردار بود اما با برنامه خوب و بازی منسجم توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

میلاد سرلک چقدر به جام جهانی فکر می‌کند؟

من دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و هر فوتبالیستی رؤیای حضور در این مسابقات را دارد. برای ادامه حضور در تیم ملی و انشالله جام جهانی باید در بازی‌های باشگاهی موفق باشم. امیدوارم تیم ایران هم با پشتیبانی و حمایت کل کشور بتواند با همین قدرت مسابقات را ادامه داده و به امید خدا به جام جهانی قطر صعود کند.

سؤالات ما تقریبا به پایان رسید. حرف ناگفته‌ای نداری؟

من با عشق و علاقه به پرسپولیس پیوستم و ناراحت کننده است که هیچ هواداری از تیم ما به خاطر ویروس کُرونا نمی‌تواند به استادیوم بیاید. این آرزوی قلبی است که هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شده و در استادیوم‌های مملو از تماشاگر بازی کنیم. قبول کنید وقتی هواداران بازیکنان را تشویق می‌کنند اتفاق بسیار ویژه ای برای ماست. با این وجود طرفداران انرژی مثبت زیادی به ما می‌دهند و تلاش می‌کنیم دستآوردهای خوبی داشته باشیم و رضایت هواداران را بدست بیاوریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها