|

مددی از استعفا پشیمان شد؛ در باشگاه استقلال چه خبر است؟

احمد مددی

وقتی خبر شرط آجورلو و شانس کم او برای مدیرعاملی به گوش مددی می‌رسد متوجه می‌شود برای استعفاء کمی عجله کرده و به دفتر کارش بر می‌گردد.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها باشگاه استقلال تهران به کانون حاشیه تبدیل شده و اختلافات میان مدیریت و سرمربی تیم به اوج رسیده است. با وجود استعفای احمد مددی باز هم حواشی کم نشده و بر همین اساس وزارت ورزش با گزینه‌های مختلف برای مدیریت باشگاه استقلال مذاکره کرده است. در همین ارتباط خواندن گزارش زیر خالی از لطف نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق پاس تهران و تراکتور تبریز، اولین گزینه ای بود که شنیدیم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شخصا با او برای جانشینی احمد مددی وارد گفت و گو و مذاکره شده است. این مدیربا سابقه از افراد مورد وثوق وزیر ورزش و جوانان است که پس از روی کارآمدن دولت جدید بارها نامش به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران به گوش رسیده است.

چند روز پیش و پس از تجمع هواداران استقلال جلوی در وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی استعفای مکتوب خود را تسلیم این وزارتخانه کرد. همه پس از این اقدام تصور کردند مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل تجمع طرفداران معترض و حامی فرهاد مجیدی از سمت خود کناره گیری کرده است اما... شنیدیم دلیل اصلی استعفای احمد مددی خبر ملاقات حمید سجادی با مصطفی آجورلو بوده است. او وقتی می‌بیند نفر اول وزارت ورزش و جوانان با گزینه جانشینی اش ملاقات کرده است تصمیم به استعفاء می‌گیرد!

 قرار بود مصطفی آجورلو پس از ملاقات با حمید سجادی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال جانشین احمد مددی شود ولی یک شرط عجیب کار او را خراب کرد! شنیدیم آجورلو به حمید سجادی گفته است به شرطی این سمت را قبول می‌کند که هیئت مدیره باشگاه را نیز خودش بچیند! شرطی که باعث ناراحتی حمید سجادی و گره خوردن این ماجرا می‌شود.

 وقتی خبر شرط آجورلو و شانس اندک او برای مدیرعاملی به گوش احمد مددی می‌رسد متوجه می‌شود برای استعفاء کمی عجله کرده است! او به دفتر کارش بر می‌گردد و ناصر فریاد شیران فرد مورد اعتمادش ماجرای استعفاء را اول تکذیب می کند. یکی دو روزی که مددی در باشگاه استقلال به رتق و فتق امور مشغول می‌شود در می‌یابد وزارت ورزش و جوانان دیگر نظری روی او ندارد و حالا تصمیم گرفته است خودش برود!

علی فتح‌الله‌زاده همیشه یکی از گزینه‌های مدیرعاملی استقلال بوده و هست و حتی به تازگی پس از مدت‌ها به دفتر باشگاه هم رفته و به بررسی شرایط پرداخته است. با این وجود گفته می‌شود شانس فتح‌الله‌زاده برای جانشینی احمد مددی بسیار اندک است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که اختلاف نظر عمیقی با فرهاد مجیدی دارد اصلا تمایلی به نشستن روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه ندارد. به رغم آن که پالس‌های مثبتی به علی اصغر ملکیان رسیده اما هنوز زیر بار نرفته است. البته بخوانید هنوز!

محمد حسین قریب مدیرعامل اسبق استقلال نیز در این سال‌ها همواره گزینه این باشگاه و حتی فدراسیون فوتبال بوده اما زیر بار نرفته یا در آخرین لحظه پشیمان شده است. شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که این مرتبه قریب برای جانشینی احمد مددی و بازگشت به باشگاه استقلال تهران چراغ سبز نشان داده است. یک منبع موثق و مطلع به ما خبر داد در حال حاضر محمد حسین قریب اصلی ترین گزینه برای جانشینی احمد مددی است. هر چند در این فوتبال تجربه نشان داده که ممکن است فرد اصلی ناگهان در لحظه آخر معرفی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها