|

رابطه سینوسی فرهاد مجیدی با مدیران استقلال

farhad majidi va ahmad madadi shayanews

فرهاد مجیدی روزهای زیادی را روی نیمکت استقلال نگذرانده اما مدیران زیادی را در این تیم دیده است و در انتظار ششمین مدیر این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی از اولین روز حضورش روی نیمکت استقلال رابطه‌ای سینوسی با مدیران این تیم داشته است. البته تا امروز این رابطه سینوسی به اینجا منجر شده است که در زمان او 5 مدیرعامل از تیم جدا شده‌اند و فرهاد مجیدی  فعلا روی نیمکت ماندگار است. البته این روزها شایعات زیادی در مورد برکناری او شنیده می‌‎شود، شایعاتی که باعث شده باز هم یک شروع آرام و باثبات برای استقلال در معرض خطر قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، در حالی که همه تیم‌ها و هوادارانشان خود را برای شروع یک فصل سخت و آغاز ماراتن برای رسیدن به جام قهرمانی آماده می‌کنند، استقلالی‌ها به دنبال این هستند که بدانند سرنوشت مجیدی و مدیرعامل جدید این بار چه خواهد شد. آن‌ها که سال‌هاست فصل را با امید قهرمانی آغاز می‌کنند شاید این بار مهم‌ترین خواسته‌شان ثبات و آرامش در تیم باشد. 

شروع با امیرحسین فتحی

فتحی برای مجیدی چهره ویژه‌ای است. اگرچه حضور محبوب‌ترین بازیکن استقلال که مدرک مربیگری و دوره‌های تخصصی را طی کرده بود روی نیمکت استقلال قابل پیش‌بینی بود اما برای این اتفاق نیاز به مدیری بود که برای اولین بار به او اعتماد کند. امیرحسین فتحی همان مدیر بود. او فرهاد مجیدی را ابتدا به عنوان دستیار وینفرد شفر و بعد هم به عنوان جانشین موقت او به استقلال آورد تا از همان روز داستان آبی‌های پایتخت و بازیکن محبوبشان در سروشکل جدید شروع شود.

احتمالا به همین دلیل است که مجیدی بعد از جدایی از استقلال بعد از 4 بازی سرمربیگری صحبت‌های تندی علیه مدیرعامل این تیم مطرح نکرد. البته بارها در لفافه از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد. با این حال رفتن او به تیم امید ایران بعد از جدایی از استقلال باعث شد و همچنین حضور یک مربی ایتالیایی باعث شد تا مجالی برای گلایه‌های مرسوم از سوی طرفین و انتقادات از طرف هواداران پیدا نشود.

سعادتمند ماند، فرهاد رفت

دومین حضور مجیدی روی نیمکت استقلال باز هم به عنوان جانشین بود و این‌بار او جای استراماچونی محبوب را گرفت. او ابتدا دو دوره کوتاه با اسماعیل خلیل‌زاده و علی فتح‌الله‌زاده کار کرد تا نوبت به احمد سعادتمند رسید. به نظر می‌رسد اولین جرقه‌های اختلاف مجیدی و سعادتمند با برکناری مدیر رسانه‌ای و مدیر اجرایی که از دوستان سرمربی استقلال بودند، زده شد. همچنین حاضر نشدن مجیدی در جلسه با مدیرعامل آبی‌ها اولین زمزمه‌های یک اختلاف شدید را برسر زبان‌ها انداخت. سعادتمند البته با رفتن به محل تمرین استقلال و جلسه با مجیدی تلاش کرد تا این زمزمه‌ها را خاموش کرده و اوضاع تیم را یک ماه بعد از حضورش در این تیم عادی جلوه بدهد.

صحبت‌هایی در مورد حفظ بازیکنان برای فصل جدید و مذاکره با بازیکنان جدید خبر از این می‌داد که استقلال برای اولین بار فصل را با مجیدی آغاز خواهد کرد. در نهایت اما بالاگرفتن اختلافات، سفر سعادتمند برای مذاکره دوباره با استراماچونی، به دنبال آن باخت استقلال در فینال جام‌حذفی مقابل تراکتور و از دست رفتن یک جام به جدایی دوم مجیدی انجامید. مجیدی به دلیل اختلافاتش با سعادتمند پس از پیروزی در دربی و رسیدن به فینال استعفا کرد تا به مدیریت سعادتمند اعتراض کند، باخت در فینال همه معادلات فرهاد را به هم زد و او برای بار دوم از نیمکت استقلال دور شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها