|

(عکس) عذرخواهی جالب دروازه بان سپاهان از پرسپولیس

کریستوفر نت

هیچ قصدی وجود نداشته و اگر کدورتی به وجود آمده، بدانند از عمد این اتفاق نیفتاده است در قاموس یک بازیکن حرفه‌ای نیست به حریفان خود توهین کند.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان در این فصل و بعد از جدایی پیام نیازمند موفق به خرید دروازه بان اتریشی به نام کریستوفر نت شده است. دروازه بانی که از لیگ یونان آمده و خیلی زود توانسته توجه هواداران سپاهان را به خود جلب کند.

به گزارش «شایانیوز»، البته هنوز چند روزی از حضور کریستوفر در این باشگاه اصفهانی نگذشته که وارد حاشیه‌ای عجیب شده و ناخواسته با هواداران و باشگاه پرسپولیس در افتاده است. ماجرا از این قرار است که او بعد از پیوستن به سپاهان، پیام‌هایی که در اینستاگرام به دستش می‌رسیده را بازنشر کرده است؛ از آنجا که این دروازه بان اتریشی زبان فارسی را متوجه نمی‌شود یکی از پیام‌هایی که حاول الفاظ رکیک نسبت به پرسپولیسی‌ها بوده را هم منتشر می‌کند.

بعد از این اقدام باشگاه پرسپولیس خیلی سریع از دروازه بان چدید سپاهان شکایت می‌کند؛ کریستوفر هم که با توجه به هشدار مسئولان سپاهان متوجه اتفاق رخ داده شده می‌شود بعد از اندکی استوری جنجالی را پاک می‌کند. او البته توضیحات مفصلی هم بعد از این کارش داده و از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرده است.

دروازه بان جدید سپاهان می‌گوید: از زمانی که بنده وارد ایران شدم و با سپاهان قرارداد بستم، فقط ۱۲ ساعت طول کشید که طی این مدت با سیل پیام‌های تبریک در اینستاگرام مواجه شدم و تمام آن‌ها از طرف صفحات هواداری سپاهان یا دیگر صفحات مجازی را در استوری خودم بازنشر کردم.

او ادامه داد: من زبان فارسی را بلد نیستم و اصلا نمی‌دانم چه جملاتی برای او نوشته شده بود که بخاطر همین، علاوه بر پیام‌های انگلیسی که برای بنده می‌آمد، پیام‌های فارسی را هم بازنشر کردم. این احتمال وجود دارد که در بین آن استوری‌ها، تصویری هم باشد که موجب کدورت خاطر هواداران پرسپولیس شده باشد و لازم است آن‌ها این نکته را بدانند که هیچ قصدی برای بی‌احترامی به آن‌ها نبوده و هیچ اراده‌ی قبلی وجود نداشته است.

1017080_826

دروازه‌بان جدید سپاهان اضافه کرد: باشگاه سپاهان بخاطر بازنشر کردن آن پیام، به بنده تذکر داد و همان پیام نیز پس از ۳۰ ثانیه یا یک دقیقه حذف شد و هیچ قصد و غرضی نبود و وقتی از آن پیام مطلع شدم، سریعا آن را برداشتم.

کریستوفر نت یادآور شد: فوتبال یک بازی دوستانه است و خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد که هیچ قصد و غرضی وجود نداشته و اگر کدورتی به وجود آمده، بدانند از عمد این اتفاق نیفتاده است. در قاموس یک بازیکن حرفه‌ای نیست به حریفان خود توهین کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرسپولیس کبیر ارسالی در

    هوادارای زردک 20هزارتا میشین ////به زور درمقابل 50 میلیون هوادارای ارتش سرخ طبیعیه بسوزن//هرغلطی دوست دارین بکنین بازم ما قهرمانیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها