|

بقای فرهاد مجیدی در گروی گزارش پرویز مظلومی!

فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی

احمد مددی در مورد وضعیت مجیدی در استقلال گفت ما منتظر گزارش پرویز مظلومی هستیم تا در مورد ادامه همکاری با فرهاد تصمیم بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

احمد مددی ساعاتی پیش در برنامه ورزشگاه صحبت های جنجالی ای در مورد وضعیت این روزهای باشگاه استقلال بیان کرد و در مورد صفر تا صد حواشی این روز های اطراف باشگاه استقلال حرف زد، حرف هایی که شباهت زیادی به توجیه داشت و البته تعریف از هیات مدیره و تلاش برای ماندن در باشگاه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، در بخشی از صحبت های دیشب مددی، موضوعاتی در مورد ادامه فعالیت فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال مطرح شد و مددی نیز در مورد این موضوع بیان کرد ادامه فعالیت فرهاد در گرو گزارشی است که پرویز مظلومی به مدیریت باشگاه ارائه می دهد، او همچنین شایعات مطرح شده در مورد حضور نکونام در استقلال را رد نکرد و همین اتفاقات گمانه زنی ها را در مورد حضور نکونام در استقلال بیشتر کرد.

جواد نکونام پس از این که با فولاد استقلال را در فینال جام حذفی شکست داد از این تیم جدا شد و در حال حاضر جدی ترین گزینه داخلی جانشینی فرهاد مجیدی است. احمد مددی در پاسخ به سوال حافظ کاظم زاده درباره آینده شغلی فرهاد مجیدی در استقلال گفت: فصل به پایان رسیده و هیات مدیره حق دارد در مورد کادرفنی تصمیم گیری کند. پرویز مظلومی هشت روز همراه استقلال در امارات بوده و هیات مدیره منتظر گزارش او از شرایط استقلال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی