|

بازگشت نه جندان خوب لژیونرهای خسته ایرانی

مهدی طارمی و سردار آزمون

سه لژیونر ایرانی در لیگ معتبر اروپایی، پس از درخشش در تیم ملی نتوانستند بازگشت خوبی به مسابقات باشگاهی داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

 فاصله کوتاه بازی‌های ملی و باشگاهی، باعث شد لژیونرهای اروپایی تیم ملی پس از بازگشت نتوانند هفته خوبی را پشت سر بگذارند. مهدی طارمی که در هر دو بازی تیم ملی موفق به گل‌سازی شد، شنبه شب در لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ به زمین رفت. بازی حساسی که تاثیر پررنگی، روی سرنوشت قهرمانی در پرتغال دارد. پورتو در شبی که بازی ضعیف‌تری از حریفش انجام داد، توانست با تساوی 1-1 زمین مسابقه را ترک کند. طارمی در این بازی، به عنوان تک مهاجم به زمین رفت و بین مدافعان حریف، فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد. او فقط یک بار برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت ساخت و خودش، هیچ ضربه‌ای به سمت دروازه حریف نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، سردار آزمون، نسبت به طارمی روز بدتری را پشت سر گذاشت اما تیمش، توانست برنده شود. زنیت، این هفته مقابل احمد گروزنی توانست 3-1 برنده شود. آزمون در ترکیب اصلی زنیت بود اما بخاطر نمایش نه چندان خوب، دقیقه 58 از زمین بیرون رفت. او دو شوت به دروازه حریف زد که هر دو ضربه‌اش، خارج چارچوب بودند. آرتم دزوبا، زوج آزمون در خط حمله جور او را کشید و با دو پاس گل، نقش موثری در پیروزی تیمش داشت.

سامان قدوس هم از روی نیمکت، شکست برنتفورد را تماشا کرد. قدوس که پیش از بازی‌های ملی به ترکیب اصلی برنتفورد رسیده بود، یکی از معدود بازیکنان ملی این تیم محسوب می‌شد. برنتفورد این هفته در خانه، با یک گل از برایتون شکست خورد و قدوس، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. تصمیمی که احتمالا، بیش از هر چیز بخاطر خستگی قدوس و بازگشت او از مسابقات ملی بوده است.

طارمی و آزمون پس از نمایشی نه چندان خوب در لیگ داخلی، آماده لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد. بازی‌های حساسی که فرصت بزرگی، برای درخشش دو مهاجم تیم ملی محسوب می‌شود. آزمون با زنیت در لندن، مهمان چلسی خواهد بود و طارمی و پورتو، باید در مادرید روبروی اتلتیکو قرار بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها