|

(ویدئو) خلاصه بازی استقلال - نساجی یکشنبه 3 مرداد

 خلاصه بازی استقلال - نساجی

استقلال تهران در دیداری تشریفاتی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

گل اول نساجی به استقلال

نساجی 1 - استقلال 0 (دقیقه 17: کریم اسلامی): محمود قائدرحمتی نفوذ خطرناکی از سمت راست محوطه جریمه استقلال داشت و ارسال کوتاه و زیبایی به مقابل دروازه نساجی فرستاد تا کریم اسلامی با حضور به موقع در محوطه 6 قدم و پرتاب پای خود گلزنی کند.

گل تساوی استقلال به نساجی

نساجی 1 - استقلال 1 (دقیقه 4+45: وریا غفوری): پنالتی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری در حالی که سعید جلالی‌راد به سمت چپ شیرجه زده بود، به جهت مخالف زد تا تیمش را به گل تساوی برساند.

 

گل دوم استقلال به نساجی مازندران

نساجی 1 - استقلال 2 (دقیقه 51: وریا غفوری): متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی حرکت پا به توپ سریعی انجام داد که پاس او را وریا غفوری با شوت سرضرب وارد دروازه کرد.

گل سوم استقلال به نساجی مازندران

نساجی 1 - استقلال 3 (دقیقه 82: متین کریم‌زاده): توپ سرگردان در میانه زمین را متین کریم‌زاده از آن خود کرد و با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه که با دفع ناقص جلالی‌راد همراه بود، تبدیل به گل کرد.

ترکیب استقلال برابر نساجی

رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی

ترکیب نساجی برابر استقلال

سعید جلالی‌راد، حامد شیری، امیرمهدی جان‌ملکی، شاهین طاهرخانی، حسن نجفی، سعید غلامعلی‌بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران، کریم اسلامی

دقایق حساس بازی

دقیقه 3: نفوذ وریا غفوری از جناح راست زمین و ارسال دقیق او را بابک مرادی با ضربه سر زد که جلالی‌راد توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 7: قائدرحمتی فرار خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه استقلال داشت که شوت محکم او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 9: ارسال صادقی توسط مدافعان استقلال به شکل ناقص دفع شد تا جان‌ملکی صاحب توپ شود، اما چرخش و شوت زمینی این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 22: سعید مهری از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین قصد گلزنی داشت که جلالی‌راد در دو مرحله توپ را دراختیار گرفت.

دقیقه 29:  شوت راه دور اکبر صادقی دقت لازم را نداشت و توسط مظاهری جمع شد.

دقیقه 39: ضربه ایستگاهی وریا غفوری پس از برخورد به مدافع نساجی به کرنر رفت.

دقیقه 45: قائدرحمتی با توپ‌گیری عالی در میانه زمین موقعیت خطرناکی به وجود آورد که در ادامه توپ دوباره به همین بازیکن رسید که سرتوپ و شوت تماشایی او را مظاهری با واکنش زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه 2+45: متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که حسن نجفی روی او خطا کرد تا بیژن حیدری اعلام پنالتی کند.

دقیقه 46: نزدیک بود نساجی با حرکت سریع کریم اسلامی موقعیت جدی برای زدن گل دوم داشته باشد که سینا خادم‌پور او را متوقف کرد، اما داور در این صحنه اعتقادی به اعلام خطا نداشت.

حاشیه های بازی

 الهامی و مجیدی قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

نساجی با 2 تغییر نسبت به بازی قبل دیدار با استقلال را آغاز کرده که جلالی‌راد و طاهرخانی جانشین رضا میرزازاد و رضا دهقانی شده‌اند.

سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده، داریوش شجاعیان و آرمان رمضانی برخلاف بازی قبل امروز در ترکیب استقلال حضور دارند.

قبل از شروع مسابقه رشید مظاهری، محمد نادری و سعید مهری، شاگردان سابق ساکت الهامی به سمت سرمربی نساجی رفتند و با او خوش و بش کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها