|

(ویدئو) خلاصه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز یکشنبه 3 مرداد

خلاصه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز

در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرسپولیس در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز بود. و در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه سه بر یک تراکتوری ها را شکست دادند.

تساوی تراکتور و پرسپولیس در نیمه اول

پرسپولیس در اکثر دقایق نیمه اول تیم برتر میدان بود. سرخ ها چند موقعیت بسیار جدی هم خلق کردند. در مقابل تک موقعیت تراکتور در این نیمه را پیمان بابایی از دست داد. پرسپولیس اما موقعیت جدی تری داشت. احمد نورالهی در شش قدم موقعیت تک به تک را از دست داد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

شرح گل اول ترکتور مقابل پرسپولیس

پرسپولیس 0 - تراکتور 1 (پیمان بابایی- دقیقه 50): حرکت سامان نریمان جهان از سمت راست با ضربه او همراه شد که توپ به تیرک خورد و در ادامه پیمان بابایی روی ریباند دروازه خالی را گشود.

شرح گل تساوی پرسپولیس مقابل تراکتور

پرسپولیس 1 - تراکتور 1 (مهدی عبدی - دقیقه 64): مهدی ترابی به هر زحمتی که بود توپ را لب خط از دفاع تراکتور عبور داد و توپ را به عبدی سپرد و این بازیکن با ضربه دقیق قفل دروازه اخباری را شکست.

گل دوم پرسپولیس به تراکتور

پرسپولیس 2 - تراکتور 1 (احمد نوراللهی - دقیقه 68): هافبک دفاعی تیم پرسپولیس از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ به سر بازیکن تراکتور خورد و به شکلی عجیب وارد دروازه شد.

گل سوم پرسپولیس به تراکتور

پرسپولیس 3 - تراکتور 1 (مهدی عبدی - دقیقه 90+4): مهدی عبدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از دو سر توپ و دریبل بازیکنان تراکتور، موفق شد دروازه را باز کند.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

حامد لک، مهدی شیری، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان (تعویض دقیقه 46 با امید عالیشاه)، وحید امیری، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر (تعویض دقیقه 46 با مهدی عبدی)

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس

محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، سعید واسعی، سامان نریمان‌جهان و محمد عباس‌زاده (تعویض دقیقه 46 با علی فتحی)

سرمربی تراکتور: فیروز کریمی

لحظات حساس

دقیقه 3: ارسال مهدی شیری از سمت راست با ضربه قیچی از سوی عیسی آل کثیر همراه شد اما این ضربه محکم به وسط دروازه رفت و اخباری توپ را گرفت.

دقیقه 9: پاس مهدی ترابی به عیسی آل‌کثیر رسید و او پس از چرخش توپ را به سمت دروازه شوت زد اما این توپ گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10: ضربه کم دقت بهزاد سلامی با اختلاف بسیار زیاد اوت شد.

دقیقه 20: ارسال از سمت راست با ضربه سر مغانلو همراه شد که اخباری به سادگی توپ را گرفت.

دقیقه 24: پس از ارسال توپ توسط شیری، مهدی ترابی توپ را کنترل کرد و در اختیار نوراللهی قرار داد اما شوت سرضرب این بازیکن با بی دقتی محض زده شد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 25: شهریار مغانلو پس از کنترل توپ اقدام به شوتزنی کرد که محمدرضا اخباری برگرداند و در ادامه هم کسی نتوانست این توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 25: ارسال کنعانی زادگان از سمت راست با پرش مغانلو همراه شد اما این توپ هم راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 38: توپ ربایی عیسی آل کثیر موقعیت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد و خود او توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما نوراللهی و ترابی نتوانستند ضربه آخر را بزنند.

دقیقه 39: بلافاصله پس از حمله خطرناک پرسپولیسی‌ها بازیکنان تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفتند که ضربه پیمان بابایی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: شوت استثنایی محمدحسین کنعانی زادگان با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت؛ به شکلی که طرفداران این تیم تصور کردند که توپ گل شده است.

دقیقه 46: مهدی عبدی با پاس مهدی ترابی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و ضربه او پس از برخورد به دفاع تراکتور در آستانه ورود به دروازه قرار گرفت اما به تیرک خورد و گل نشد.

دقیقه 49: ترابی دوباره موقعیت سازی کرد و این بار نوبت احمد نوراللهی بود که شوت بزند و ضربه اش از کنار دروازه به بیرون برود.

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی