|

ترکیب احتمالی استقلال در غیاب دیاباته

فرهاد مجیدی بر خلاف دو بازی قبل نمی‌تواند از ۳ مهاجم هم زمان استفاده کند و بامداد چهارشنبه تیمش را با ۲ مهاجم راهی میدان می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

غیبت دیاباته در بازی با الاهلی عربستان تغییراتی را درترکیب استقلال ایجاد خواهد کرد. فرهاد مجیدی بر خلاف دو بازی قبل نمی‌تواند از ۳ مهاجم هم زمان استفاده کند و بامداد چهارشنبه تیمش را با ۲ مهاجم راهی میدان می‌کند.

در بازی فردا شب مانند قبل رشید مظاهری درقفس توری استقلال قرار می‌گیرد. عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو دفاع میانی خواهند بود و محمد حسین مرادمند شانس کمتری برای بازی در ترکیب اصلی دارد.

هرویه میلیچ و وریا غفوری هم در دفاع چپ و راست قرار می‌گیرند. در خط میانی حضورتومان ریگی و مهدی پور دراین بازی بسیار محتمل است. فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند دیگر گزینه‌های استقلال خواهند بود.

اما مهم ترین تغییر نسبت به دو بازی قبال مقابل الدوحیل بازی با دو مهاجم است. مصدومیتی که برای دیاباته به وجود آمده باعث می‌شود تا مطهری و قایدی  در پیشانی خط حمله قرار بگیرند. بازیکنانی همچون موسوی، میری، شجاعیان، مرادی، خاقانی و مرادمند هم روی نیمکت حضور دارند. هرچند که سرمربی استقلال ثابت کرده علاقه عجیبی به آرمان رمضانی دارد!

منبع:شهرآرا نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها