|

بیژن طاهری: استقلال از تمامی تیم‌های آسیایی بهتر است

واقعیت این است که استقلال دور از انتظار ظاهر نشده و توقع داشتم همین نتایج را بگیرد

لینک کوتاه کپی شد

بیژن طاهری در خصوص دیدار استقلال مقابل الدحیل که فردا برگزار خواهد شد، اظهار داشت: واقعیت این است که استقلال دور از انتظار ظاهر نشده و توقع داشتم همین نتایج را بگیرد چون سابقه تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نشان داده که همیشه در این مسابقات مدعی بوده است. استقلال در تمام خطوط نفراتی دارد که از تمامی تیم‌های آسیایی بهتر هستند. این یک واقعیت انکار ناشدنی است و می‌بینید یک سری جوان بسیار با انگیزه در مسابقات حضور پیدا کردند و در کنار نفرات با تجربه استقلال که سابقه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارند، یکدیگر را حمایت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند؛ به طور مثال فرشید اسماعیلی همان بازیکن آماده چند سال قبل شده و تأثیر بسیار مثبتی در روند تیم داشته است.

وی افزود: دیدار با الدحیل دیدار سختی است اما فکر می‌کنم این مسابقه به خاطر ۴ بازیکن خارجی حریف حساس‌تر تلقی می‌شود، اما معتقدم همان طور که استقلال، الاهلی و الشرطه را تحت فشار قرار گذاشت، الدحیل را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و این تیم قطری نمی‌تواند سد راه نماینده ایران شود، مگر آنکه خستگی و فشار بازی‌ها روی بازیکنان تأثیر بگذارد که این موضوع هم شامل همه تیم‌ها می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص این که فرهاد مجیدی مدعی شده خود و تیمش را آماده قهرمانی در آسیا می‌بیند و برنامه این تیم در این دوره از مسابقات قهرمانی است، گفت: ما همیشه با تیم‌های غرب آسیا مشکل نداشتیم و مشکل اصلی ما با نمایندگان شرق آسیا است. البته این بار خوشبین هستم که استقلال تا مراحل پایانی می‌تواند دوام بیاورد. یکی از مسائل مهم در ادامه این مسابقات نقش کادر پزشکی است و اعتقاد دارم این کادر نقش مهم‌تری حتی از کادر فنی دارد. آنها باید مراقب سلامت بازیکنان باشند که از نظر ریکاوری و قوای جسمانی در ادامه بازی‌ها دچار مشکل نشوند. به اعتقاد من استقلال یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند تا مراحل پایانی در این مسابقات حضور داشته باشد و به موفقیت برسد.

طاهری در خصوص تقابل احتمالی استقلال و پرسپولیس در مرحله بعد این دوره از مسابقات به فارس گفت: اگر چنین اتفاقی بیفتد، شاهد زیباترین دربی قرن در آسیا خواهیم بود. تا به حال این اتفاق رخ نداده و قبلا سابقه داشته که استقلال در آسیا با ذوب‌آهن و یا سپاهان بازی کند، اما تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان اتفاق نیفتاده است. اگر استقلال و پرسپولیس با هم بازی کنند، بازی‌ای به‌ یاد ماندنی خواهد شد و من دوست دارم این اتفاق رخ بدهد. برای ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم نمایندگان ایران بتوانند در این دوره از مسابقات از حیثیت فوتبال کشور دفاع کنند.

منبع: دنیای معدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها