|

روشن: ستاره این روزهای استقلال قائدی است

پیشکسوت استقلال تهران از عملکرد آبی پوشان در مصاف با الشرطه عراق تمجید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران ضمن تمجید از عملکرد آبی پوشان در مصاف با الشرطه عراق و برتری در این مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید اگر چنین نمایشی در مسابقات بعدی هم ادامه داشته باشد آنها به عنوان یک تیم مدعی می‌توانند به مراحل بعدی صعود کنند.

دیدار استقلال و الشرطه چطور بود؟

پیروزی استقلال در بازی قابل پیش بینی بود اما خود ما هم تصور زدن 3 گل به تیم خوب و قدرتمند الشرطه را نداشتیم. شاگردان فرهاد مجیدی فقط تیمهای این گروه را غافلگیر نکردند. بلکه با این بازی و این نتیجه، تمام آسیا را در شوک فرو بردند و برای همه خط و نشان کشیدند. بچه‌ها باید این را باور کنند که این پیروزی ها انتهای کار نیست و تازه کار آنها شروع شده است. این نتیجه چشم همه تیم‌ها را به سوی آبی پوشان خیره می‌کند و کار برای آنها دشوار تر می‌شود. حالا انتظارات از استقلال بالا رفته و آنها باید بتوانند این انتظارات را برآورده کنند.

جدی‌ترین رقیب به نظر شما کدام تیم است؟

همانطور که از قبل هم قابل پیش بینی بود، الدحیل جدی‌ترین رقیب استقلال در این گروه است. اما هرگز نباید از تیم الشرطه عراق هم به راحتی عبور کرد، چون عراقی‌ها گربه سیاه فوتبال ما هستند و همیشه به خاطر نوع بازی شان برای تیم‌های ایرانی دردسر ایجاد کرده‌اند. پیروزی با ارزش برابر الشرطه را یک پیروزی با ارزش دیگر مقابل الدحیل تکمیل می‌کند. حالا که تیم ما استارت خوبی در آسیا زده و قدرتش را اثبات کرده است، باید الدحیل را هم با فوتبالی حساب شده و منسجم شکست دهند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهند.

برنامه‌های فرهاد مجیدی در تیم را چطور می‌بینید؟

با اینکه مجیدی حدود یک ماه است که هدایت استقلال را به عهده گرفته، اما اکثر بازیکنان را به طور کامل می‌شناسد؛ با بازیکنان تازه وارد هم در یک ماه اخیر به خوبی آشنا شده است. به نظرم در لیگ برتر کمی نتایج استقلال نوسان داشته است، اما امیدوارم در ادامه نتایج خوبش را ادامه بدهد.

از عملکرد تیم رضایت داشتید؟

در بازی مقابل الاهلی و الشرطه ، همه بازیکنان ما خیلی خوب بودند و همه در این پیروزی نقش داشتند. از رشید مظاهری بگیرید که با دفع توپ‌های به موقع تیم را در بازی نگه داشت، تا محمد نادری، غفوری، اسماعیلی و دیگران. اما اگر قرار باشد از بین این همه بازیکن خیلی خوب یکی را به عنوان ستاره نام ببرم، باید از مهدی قایدی اسم برد.

نمایش خط حمله چطور بود؟

 تکنیک قایدی باعث دستیابی به نتیجه دلخواه استقلال شد. زمانی که دیاباته هم در کنار مطهری و قایدی اضافه می‌شود، به تیم کمک می‌کند. خط حمله استقلال در صورتی که تغذیه شود خطرناک است و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها