|

پرسپولیس روبروی شجاع خلیل‌زاده مدافع فصل پیش تیم‌شان بازی کرد

​بازی کردن روبروی پرسپولیس، باز هم خاطره خوبی برای شجاع خلیل‌زاده نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

بازی کردن روبروی پرسپولیس، باز هم خاطره خوبی برای شجاع خلیل‌زاده نداشت.

بازی پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان، فارغ از امتیازاتش یک حساسیت ویژه برای پرسپولیسی‌ها داشت. آن‌ها بعد از سال‌ها، روبروی شجاع خلیل‌زاده مدافع فصل پیش تیم‌شان قرار می‌گرفتند. خلیل‌زاده آخرین بار، لیگ شانزدهم و با پیراهن سپاهان روبروی پرسپولیس بازی کرد و در بازی رفت، دو اشتباه فاحش انجام داد. پس از آن سه فصل موفق با پیراهن این تیم داشت، اما ابتدای فصل، از پرسپولیس جدا شد و به الریان رفت. تصمیمی که طرفداران پرسپولیس، واکنش شدیدی به آن نشان دادند.

بازی با شجاع و الریان، حساسیت ویژه‌ای برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد. تیم گل‌محمدی، با ۳ گل در این مسابقه پیروز شد و خلیل‌زاده هم، نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. همان سناریویی که طرفداران پرسپولیس دوست داشتند در این مسابقه رقم بخورد. شجاع نیمه اول این مسابقه، چند بار در دوئل مستقیم روبروی ترابی قرار گرفت و نتوانست در مهار او موفق باشد. ترابی یک بار خودش دروازه الریان را تهدید کرد و یک بار هم، مغانلو با پاس او صاحب موقعیت گلزنی شد.

نیمه دوم، کمال کامیابی‌نیا روی کرنری که شجاع مامور مهارش بود، گل مساوی را به الریان زد. چند دقیقه بعد، سانتر سیامک نعمتی هم از شجاع رد شد و به مغانلو رسید تا گل دوم را بزند. پرسپولیسی‌ها نیمه دوم موقعیت‌های پرتعدادی به دست آوردند و خلیل‌زاده هم مثل دیگر مدافعان الریان، نتوانست موفق به مهارشان شود.

یکی دیگر از مشکلات خلیل‌زاده در این مسابقه، پرس سنگین مهاجمان پرسپولیس بود. شجاع در این مسابقه، دقت پاس ۷۴.۵ درصد را ثبت کرد که آمار خوبی برای یک مدافع میانی محسوب نمی‌شود. بسیاری از پاس‌های او زیر فشار مهاجمان پرسپولیس، از دست رفتند. او در این مسابقه مجموعا ۴۷ پاس داد که ۱۲ تای آن‌ها، به مقصد نرسیدند. دو سانتر هم کرد که هیچکدام موفق نبودند.

شکست با اختلاف دو گل مقابل پرسپولیس، می‌تواند شانس صعود الریان را به خطر بیندازد. آن‌ها فعلا قعرنشین گروه‌شان هستند و شرایط خوبی، در جدول ندارند. بر خلاف الریان، پرسپولیس با ۶ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی با تیم دوم در صدر ایستاده است. سناریویی که باعث شده فعلا، در تقابل پرسپولیس و شجاع همه چیز به نفع سرخپوشان ایرانی باشد.

منبع:فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی