|

تمرین امروز پرسپولیس با حضور یک میهمان ویژه + عکس

​سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس امروز مهمان ویژه تمرین سرخپوشان بود و از حمایت همه جانبه هیئت مدیره از تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس امروز مهمان ویژه تمرین سرخپوشان بود و از حمایت همه جانبه هیئت مدیره از تیم خبر داد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در تمرین روز شنبه شاگردان گل محمدی حضور یافتند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین شنبه تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار رئیس هیئت‌مدیره باشگاه با اعضای تیم، از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

سید مجید صدری، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و با اعضای تیم، دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز تمرین، در جمع اعضای تیم ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو، دقایقی با کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد.

صدری در بخشی از صحبت‌های خود، حمایت همه‌جانبه هیئت‌مدیره از تیم را اعلام کرد، آرامش و پشتیبانی تیم را مرهون زحمات همه ارکان باشگاه دانست و گفت:

photo_2021-03-27_16-05-02

تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و پشتیبانی‌های باشگاه را ادامه می‌دهیم تا تیم با تمرکز بالا در مسابقات پیش رو شرکت کند و با افتخارآفرینی و کسب عناوین قهرمانی، دل هواداران را شاد کند.

تمرین بعد از صحبت‌های رئیس هیئت‌مدیره باشگاه در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

بازیکنان ابتدا با دوهای کوتاه و انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. سپس بازیکنان در قالب سه گروه، به بازی آقا وسط پرداختند.

پاسکاری‌های ترکیبی و در نهایت فوتبال درون تیمی در مرحله بعدی، در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

ملی‌پو‌شان پرسپولیس که در اردوی تیم ملی حضور دارند و خود را آماده بازی با تیم ملی سوریه می‌کنند، غایبان تمرینات سرخپوشان بودند.

کریم باقری هم مثل روزهای گذشته پا به پای دیگر بازیکنان، تمرینات را انجام داد و در کنار دیگر اعضای کادر فنی حضور داشت.

تمرین امروز شنبه سبک‌تر بود و بعد از ۶۵ دقیقه به پایان رسید. بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

منبع: پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها