|

شاگردان قلعه نویی با 12 ضربه به تیرک رکورددار لیگ بیستم

گل گهر سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر روز گذشته در دربی کرمان مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت داد و مهاجمان این تیم بار دیگر موفق…

لینک کوتاه کپی شد

تیر دروازه بلای جان گل گهری‌ها

شاگردان قلعه نویی با 12 ضربه به تیرک رکورددار لیگ بیستم هستند.

گل گهر سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر روز گذشته در دربی کرمان مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت داد و مهاجمان این تیم بار دیگر موفق به گلزنی نشدند.

سعید الهویی مربی گل گهر سیرجان بعد از تساوی این تیم در دربی کرمان برابر مس رفسنجان در نشست خبری گفت: در روزی که برای دوازدهمین بار توپ را به تیر دروازه حریفان زدیم، نتوانستیم سه امتیاز کامل بازی را بگیریم.

گل گهر علیرغم اینکه در بازی دیروز با مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید روی دو بار ضربه شاگردان قلعه نویی به تیرک دروازه مسی‌ها برخورد کرد تا این تیم نتواند در دربی کرمان به پیروزی دست پیدا کند و با 23 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گیرد.

اما این بدشناسی فقط در این دیدار گریبان شاگردان قلعه‌نویی را نگرفته بود. آنها در طول این فصل در 17 بازی خود در لیگ برتر 12 بار تیرک دروازه رقبای خود را به لرزه در آوردند. گل گهری ها برخلاف رتبه خود در جدول در کنار پرسپولیس در صدر جدول موقعیت‌سازی در بین تیم‌های لیگ برتری اما شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده آنها در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد برخورد ضربات نهایی آنها به تیرک دروازه است. حتی آنها در دیدار با پرسپولیس در نیمه نخست هنگامی که بازی بدون گل پیگیری می‌شد ضربه احمد زنده روح به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و شاید اگر ضربه وی تبدیل به گل می‌شد در این دیدار نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها