|

بازی صنعت نفت و پرسپولیس بدون حضور خبرنگاران

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ شنبه با داوری امیر عرب براقی کمک‌ها علیرضا مرادی – محمد رسول…

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ شنبه با داوری امیر عرب براقی کمک‌ها علیرضا مرادی – محمد رسول ذورقی – جلیل شعرانی به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

در هفته گذشته پرسپولیس با یک گل از سد سایپا گذشت و صنعت نفت با نتیجه ۰-۲ به پیکان باخت.

از طرفی صدرنشین لیگ در هفته‌های اخیر، فوق‌العاده نتیجه گرفته و ۶ بازی آخرش را برده و در شرایطی به آبادان رفته که امیدوار است با کسب هفتمین برد متوالی‌اش، به صدرنشینی در لیگ ادامه دهد. پرسپولیس ۳۳ امتیازی در صدر قرار دارد و صنعت نفت ۲۳ امتیازی تیم هفتم جدول است.

از بازی با فولاد تاکنون پرسپولیس تنها یک گل خورده تا در ۱۶ بازی، میانگین ۰/۵ گل دریافتی را ثبت کند. پرسپولیس همچنین با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی با سایپا به دهمین کلین شیت فصل رسید و نخستین تیم لیگ بیستم شد که آمار کلین شیت‌هایش را دو رقمی می‌کند.

از طرف دیگر صنعت نفت که در ۵ بازی قبلی‌اش پیروز نشده، امیدوار است از این بازی خانگی سه امتیاز را بگیرد هر چند که بردن این پرسپولیس کار راحتی نیست و شاگردان یحیی در بهترین فرم ممکن قرار دارند.

مجوز بازی یا ITC مهدی ترابی با همکاری فدراسیون فوتبال صادر شد. مهدی ترابی همراه با کاروان تیم فوتبال پرسپولیس راهی سفر به آبادان می‌شود.

دو هافبک دفاعی سرخپوشان در دیدار این هفته میلاد سرلک و احمد نوراللهی هستند و همچنان خبری از کمال کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی نیست.

احسان پهلوان و سیامک نعمتی دو هافبک رو به جلوی پرسپولیس هستند که به ترتیب در سمت چپ و راست به میدان خواهند رفت و دو مهاجم پرسپولیس هم وحید امیری و امید عالیشاه خواهند بود.

در این بازی پرسپولیس یکدست مشکی پوش در زمین حضور می یابد و نفت آبادان نیز با پیراهن زرد، شورت آبی و جوراب سفید در زمین حضور خواهد یافت.

دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان روز آینده بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.استان خوزستان یکی از استان هایی به شمار می رود که شرایط خوبی از نظر شیوع ویروس کرونا ندارد و باشگاه ذوب آهن نیز هفته گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه فولاد خوزستان، نگرانی خود را بابت سفر به اهواز در این شرایط ویژه اعلام کرده بود. سازمان لیگ دقایقی پیش در همین زمینه اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرده است:« با توجه به شرایط حاد کرونایی در خوزستان فردا مسابقه صنعت نفت آبادان و پرسپولیس بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.»

 ترکیب احتمالی پرسپولیس :حامد لک، محمدحسین کنعانی، سید‌جلال حسینی، علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه

منبع: شفقنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها