|

آخرین اخبار نقل‌وانتقالات استقلال؛ میلیچ در آستانه بازگشت!

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» درخصوص نفراتی مانند سعید واسعی، امین قاسمی‌نژاد و شاهین طاهرخانی این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده…

لینک کوتاه کپی شد

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» درخصوص نفراتی مانند سعید واسعی، امین قاسمی‌نژاد و شاهین طاهرخانی این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده اتفاقاتی درخصوص این بازیکنان مرتبط با استقلال رخ دهد که باید در این زمینه منتظر ماند.

با انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال به‌جای محمود فکری تا حدودی امیدواری به اردوی آبی‌ها و نزد هواداران این تیم برگشت تا درصورتی که روند فنی فصل گذشته این تیم در لیگ و جام‌حذفی ادامه پیدا کند احتمالا یک‌بار دیگر خیلی زود استقلال بتواند با کم‌کردن فاصله امتیازی خود با صدر جدول خود را به‌عنوان صدرنشین رقابت‌ها و مدعی قهرمانی معرفی کند.

این درحالی است که به گواه بسیاری از کارشناسان، استقلال در فصل جاری یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر به‌شمار می‌رود تا جایی که بعضا در دیدارهای این تیم مقابل رقبا حتی نیمکت پروپیمان آبی‌ها بیشتر از داخل زمین جلب توجه می‌کرد و این موضوع نشان می‌دهد اگر مدیریت درستی روی تمامی داشته‌های این تیم توسط کادرفنی و سرمربی جدید اعمال شود مطمئنا آینده روشنی در انتظار این تیم با فرهاد مجیدی خواهد بود. با این حال در نیم‌فصل اول و به‌خاطر مشکلات عدیده و البته عدم مدیریت ازسوی کادرفنی و به‌ویژه محمود فکری بسیاری از این دارایی‌ها سوخت شد و آن‌طور که باید و شاید نتوانستند تمامی ظرفیت‌های خود برای حضور موفق در استقلال مثل فصول گذشته را به‌کار گرفته و تکرار کنند که‌ درنهایت این محمود فکری و استقلال بودند که در انتهای نیم‌فصل اول کار را با ناکامی به اتمام رساندند.

البته پیش از این محمود فکری برای ادامه حضور در استقلال و همچنین نقشه‌راه جدید برای موفقیت لیست بازیکنان خود را برای تقویت این تیم به‌منظور جذب آنها دراختیار مدیریت قرار داده بود اما با این حال با ورود فرهاد مجیدی کمی تا قسمتی اوضاع تغییر کرده و چه‌بسا این لیست به‌روز شده و در این بین اسامی جابه‌جا شوند، اما طبق شنیده‌های «فرهیختگان» درخصوص نفراتی مانند سعید واسعی، امین قاسمی‌نژاد و شاهین طاهرخانی این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده اتفاقاتی درخصوص این بازیکنان مرتبط با استقلال رخ دهد که باید در این زمینه منتظر ماند.

 قاسمی‌نژاد منتظر پاسخ باشگاه

در این خصوص شنیده می‌شود امین قاسمی‌نژاد، مهاجم شش‌دانگ شهرخودرو که مدنظر باشگاه‌های دیگر لیگ برتری قرار گرفته منتظر تصمیم آخر باشگاه استقلال درخصوص حضورش در این تیم باقی‌مانده و پیشنهادهای خود را منوط به تعیین‌تکلیف با آبی‌پوشان کرده است. قاسمی‌نژاد در ابتدای فصل گزینه تیم‌های دیگر ازجمله پرسپولیس بود اما در شهرخودرو ماند و قبل از شروع نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نیز صحبت از احتمال حضوش در پرسپولیس مطرح شد اما درنهایت به باشگاه رقیب نزدیک شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید به‌زودی شاهد آبی‌پوش شدنش باشیم.

 واسعی در حد حرف

سعید واسعی دیگر بازیکنی است که نامش به‌عنوان گزینه استقلال مطرح شده ولی پیگیری‌های «فرهیختگان» از باشگاه نشان می‌دهد فعلا استقلالی‌شدن این بازیکن در حد حرف است هرچند تراکتور نیز مانعی جدی در راه انتقال واسعی به استقلال محسوب می‌شود و اگر سعید بخواهد شاگرد مجیدی شود خودش باید تلاشش را برای گرفتن رضایتنامه انجام بدهد. واسعی پیش از شروع فصل هم گزینه حضور در استقلال بود اما درنهایت راهی تبریز شد.

 بازگشت طاهرخانی؟

شاهین طاهرخانی که تقریبا باید او را از پیکان جداشده بدانیم هم یکی از گزینه‌های استقلال محسوب می‌شود، البته از آنجایی که وی پیش از این در استقلال شاگرد فرهاد مجیدی بود، منتظر است تا این مربی درخصوص بازگشتش به جمع آبی‌پوشان نظر نهایی‌اش را بدهد. شنیده می‌شود مجیدی به طاهرخانی اعتقاد دارد و به احتمال زیاد این بازیکن در نیم‌فصل دوم دوباره پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

 جدایی قطعی پورحمیدی

درخصوص حسین پورحمیدی، گلر فصل گذشته استقلال که به‌صورت قرضی نیم‌فصل اول راهی آلومینیوم شده و در این تیم درخشید، شنیده می‌شود این دروازه‌بان آینده‌دار استقلالی که به گواه کارشناسان بهترین گلر نیم‌فصل اول لیگ برتر بود، با اشتباه استراتژیک مدیریت باشگاه به‌صورت قطعی راهی تراکتور شده و در ازای او سعید مهری به استقلال پیوسته است و خبرهایی که درباره حضور قرضی او در تبریز منتشرشده، صحت ندارد.

 میلیچ در آستانه بازگشت

درکنار این نقل‌وانتقالات استقلالی‌ها بعد از بازگشت مجیدی، شاهد بازگشت هرویه میلیچ نیز خواهند بود. مدافع کروات آبی‌ها در اواسط فصل با کادرفنی قبلی دچار چالش شد و به بهانه مسائل مالی ایران را ترک کرد اما هرگز خبری از شکایت او نشد تا مشخص شود که قصد بازگشت دارد و حالا با رفتن فکری و آمدن مجیدی مسیر بازگشت او نیز هموار شده است. دیروز نیز مدیران باشگاه از علاقه‌مندی مجیدی به استفاده مجدد از میلیچ خبر دادند.

منبع:شفقنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها