|

ابراهیم شکوری؛ نماینده پرسپولیس امروز به مشهد نمی رود

ابراهیم شکوری امروز برنامه‌ای برای سفر به مشهد در راستای پیگیری بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

 

نماینده باشگاه پرسپولیس امروز به مشهد نمی‌رود

ابراهیم شکوری امروز برنامه‌ای برای سفر به مشهد در راستای پیگیری بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو ندارد.

طبق حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به باشگاه شهرخودرو برای رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی مجکوم شد.

در روز‌های اخیر برخی مدیران باشگاه مشهدی از پیگیری دریافت این مبلغ با شکایت از پرسپولیس به AFC خبر داده‌اند.

روز گذشته هم فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است امروز ابراهیم شکوری، معاون اجرایی پرسپولیس به نمایندگی از این باشگاه با حضور در مشهد در جلسه‌ای درباره نحوه پرداخت مطالبات شهرخودرو برگزار کند.

 شکوری امروز برنامه‌ای برای سفر به مشهد ندارد و از ابتدا هم قراری برای اینکه امروز عازم این شهر شود، نداشته است.

 

ابراهیم شکوری

ابراهیم شکوری (۲۷ بهمن ۱۳۶۲) قائم مقام ,سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه فوتبال پرسپولیس می باشد. او بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه فوتبال پرسپولیس، باشگاه فوتبال سایپا و باشگاه فوتبال پیام مشهد بوده است. وی سرپرست پیشین و جوانترین دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران است که در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۹ مهدی محمدنبی جایگزین وی شد. او دارای مدرک لیسانس حسابداری ، فوق لیسانس مدیریت ورزشی و دکتری مدیریت ورزشی می باشد. به همرا ه سایپا در لیگ ۸۵-۸۶ قهرمان لیگ برتر و به همراه پرسپولیس دو دوره پیاپی قهرمان جام حذفی ایران شده است . در سال ۱۳۹۱ به باشگاه فوتبال سایپا پیوست. و پس از پنج سال بازی در این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. وی طی حکم مهدی تاج در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷ به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال جایگزین محمدرضا ساکت شد. او قبل از استعفای ساکت، به عنوان معاون در کنار او فعالیت می‌کرد که با استعفای ساکت، جایگزین او شد. شکوری از سال ۹۶ ، مدیر مجموعه ورزشی شهدای چیتگر میباشد. در حال حاضر عضو کمیته فدراسیونهای AFC میباشد.

منبع:وانا نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها