|

ترکیب رسمی پرسپولیس برای بازی با النصر ؛ بیرانوند گلره؟

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 21:30 پرسپولیس با این ترکیب در ورزشگاه آزادی به مصاف النصر عربستان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 21:30 پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف النصر عربستان می رود.

مهم ترین تردید در ترکیب پرسپولیس حضور یا عدم حضور علیرضا بیرانوند است. هر چند که درویش روز گذشته از آمادگی و حضور بیرانوند در تمرینات قبل از بازی خبر داده بود اما مدل مصدومیت او طوری است که اگر تشدید شود، علی بیرو چند ماهی دور از میادین خواهد بود و به همین دلیل او برای اینکه یک تصمیم پرریسک بگیرد، مردد شده است.

گفته می‌شود در صورتی که بیرانوند به بازی با النصر نرسد، امیررضا رفیعی جلوی تیم پرستاره عربستانی به میدان خواهد رفت. دروازه‌بانی که در بازی دوستانه مقابل ملوان درون دروازه پرسپولیس ایستاد و گویا طی چند روز اخیر، وسلی ننکا تمرینات ویژه‌ای برای او در نظر گرفته تا اگر غیبت بیرانوند قطعی شد، پلن B قرمزها، روی فرم باشد.

به هر روی اگر بیرانوند با تصمیم کادر فنی حضورش مقابل النصر قعی شود احتمالاً ترکیب پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی