|

کری خوانی شخص اول پرسپولیس برای رونالدو

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم و به لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره همگروهی این تیم با النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کند، ما تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان، کادر فنی و مدیریت عالی داریم. درست است که النصر رونالدو را دارد، ولی بیرانوند یک بار چند سال پیش پنالتی او را گرفته است و الان هم مطمئن باشید نمی‌تواند به او گل بزند. ضمن اینکه او از آن زمان پیرتر هم شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ وی ادامه داد: ما در گروه مرگ قرار داریم، اما تیم ما هم بسیار خوب است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند. صد درصد به بازی‌های لیگ قهرمانان امیدواریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تقویت این تیم و جذب مهاجم خارجی برای لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ان‌شاءالله این موضوع هم در دست انجام است. تا جایی که می‌دانم در حال مذاکره با گزینه اروپایی هستند.

شهریاری در ادامه تصریح کرد: همانطور که گفتم بیرانوند چند سال پیش پنالتی رونالدو را گرفت و ما هم بازیکنان بسیار خوبی داریم. پرسپولیس هم یکی از قدرت‌های آسیاست و پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم. ان‌شاءالله با حمایت هواداران بسیار امیدوار هستیم.

وی راجع به اینکه پرسپولیس برای میزبانی در ورزشگاه آزادی با مشکل حضور هواداران مواجه است و همین موضوع باعث نگرانی گل محمدی شده، گفت: این مشکل دست ما نیست و باید شرکت توسعه و تجهیز اقدامی کند تا هواداران را کنارمان داشته باشیم. این مسئله را باید برای لیگ قهرمانان بررسی کنیم و در صورت ادامه مشکلات راه‌حلی برای آن پیدا و یا ورزشگاه دیگری را انتخاب کنیم. باید در این باره صحبت کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی