|

پوست‌اندازی تیمی که می‌خواهد مدعی باشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان بر خلاف فصل گذشته اقدام به جذب بازیکنان و مربیان خارجی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بیست و دومین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی بیست و یکم مردادماه با بازی استقلال تهران و سپاهان اصفهان افتتاح می‌شود که دو تیم از مدعیان قدیمی قهرمانی در این مسابقات هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر، قهرمان فصل گذشته فوتبال باشگاهی کشور در حالی میزبان سپاهان اصفهان است که هر دو تیم سرمربیان خارجی را در رأس کادر فنی خود قرار داده‌اند.

«ریکاردو ساپینتو» جانشین فرهاد مجیدی در استقلال تهران شد تا مدافع عنوان قهرمانی کار سختی برای تکرار عکس با جام پیش رو داشته باشد.

از سوی دیگر سپاهان اصفهان نیز پس از ناکامی با محرم نویدکیا سراغ «ژوزه مورایس» رفت او نیز همچون ساپینتو از پرتغال وارد فوتبال باشگاهی ایران شده و رؤیای تکرار قهرمانی را برای محمدرضا ساکت زنده نگه دارد.

ساکت با وجود کارنامه ضعیف در دبیرکلی فدراسیون فوتبال در دوران ریاست مهدی تاج به واسطه قهرمانی‌های متعدد با سپاهان در دهه هشتاد همچنان محبوب هواداران این تیم است تا انتظارات پس از بازگشت وی به پشت میز مدیرعاملی بالا برود.

سپاهان

دستیار پیشین ژوزه مورینیو در حالی به اصفهان آمد که این تیم در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی با جدایی دانیال اسماعیلی فر، کریستین کنت، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، عزت الله پورقاز و گئورگی گولسیانی با شوک شدیدی روبرو شد اما ساکت برای خروج از فشار تند و تیز طرفداران خود اقدام به جذب گزینه‌های مطلوب خارجی کرد.

الویس کامسوبا، رامین رضائیان، رناتو داسیلویرا، مانوئل فرناندز، محمد دانشگر، محمد علی نژاد، میلاد زکی پور، محمد محبی، علیرضا صادقی و نیما میرزازاده بازیکنانی بودند که ساکت برای حل بحران کمبود بازیکن در لیست این تیم با نظر مستقیم مورایس جذب کرد.

حال باید دید تیمی که استخوان بندی اصلی اش دچار تغییرات اساسی شده است چگونه در هفته نخست مقابل مدافع عنوان قهرمانی قد علم می‌کند و می‌تواند قواره قهرمان به خود بگیرد.

بدون شک جذب ستاره‌های بین المللی از سوی سشاکت برای تفکرات جدیدی همچون مورایش در فوتبال باشگاهی ایران می‌تواند جذابیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها