|

رصد بازار

قیمت طلا 18 عیار و انواع سکه امروز دوشنبه 18 اسفند 99

قیمت انواع طلا و سکه امروز دوشنبه 18 اسفند 99 امروز چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت انواع طلا و سکه امروز دوشنبه 18 اسفند 99 امروز چند است؟ در این مطلب به بررسی قیمت طلا هجده عیار ، سکه ، نیم سکه ، ربع سکه ، سکه امامی و بهار آزادی می پردازیم. اگر برای شما سوال است که از قمیت طلا و قیمت سکه امروز مطلع شوید، در ادامه با ما همراه باشید. همانطور که می دانید سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه در ایران نیز مانند بسیاری از کشور های دنیا رواج دارد.

به همین دلیل بسیاری از افراد وجود دارند که به صورت روزانه و هفتگی قیمت انواع سکه در بازار و طلا 18 عیار را چک می کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت طلا هجده عیار و انواع سکه طرح قدیم و جدید ( امامی و بهار آزادی ) امروز دوشنبه 18 اسفند 99 می پردازیم. بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که قیمت طلا و سکه برای شما اهمیت دارد، در ادامه این مقاله برای اطلاع از قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه 18 اسفند 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار طلا و سکه را اینجا بخوانید.


قیمت طلا 18 عیار امروز دوشنبه 18 اسفند 99

قیمت طلا 18 عیار امروز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 برابر با 1012973 تومان می باشدروز گذشته قیمت طلای 18 عیار در هر گرم هم یک میلیون و 12 هزار . 973 تومان می باشد. قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز گذشته نسبت به روز کاری قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال 12 میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال 10 میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است. در جدول زیر قیمت طلا 18 عیار امروز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 ارائه شده است.

قیمت سکه امروز دوشنبه 18 اسفند 99

قیمت سکه در ایران متاثر از اخبار سیاسی و اقتصادی تغییرات زیادی را متحمل می شود. قیمت سکه امامی یا سکه طرح جدید امروز دوشنبه 18 اسفند 99 با قیمت سکه طرح قدیم یا سکه تمام بهار آزادی امروز دوشنبه 18 اسفند 99 تفاوت دارد. در جدول زیر قیمت طلا 18 عیار و سکه ، قیمت هر اونس طلا جهانی ، قیمت نیم سکه ، قیمت ربع سکه امروز دوشنبه 18 اسفند 99 خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

نوع قیمت (تومان)
سکه تمام طرح جدید  10,530,000
سکه تمام طرح قدیم  9,950,000
نیم سکه 6,200,000
ربع سکه 3,930,000
سکه گرمی 2,330,000
طلای 18 عیار 1,012,973
اونس طلا  1701/06 $

پیشنهاد می شود:  

پیش بینی قیمت طلا امروز دوشنبه 18 اسفند 99

در قسمت های قبلی این مقاله به بررسی قیمت لحظه ای طلا 18 عیار و انواع سکه امروز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 پرداختیم. اما پیش بینی ها از روند قیمت طلا و سکه برای امروز دوشنبه 18 اسفند 99 چیست؟  

نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا در هفته گذشته روند خوبی را طی کرده است. شروع واکسیناسیون در دنیا تاثیر خوبی بر اقتصاد دنیا داشته و اگر رویداد سیاسی اقتصادی خاصی رقم نخورد قیمت سکه و طلا تا پایان سال افزایش پیدا نمی‌کند.

در شرایطی که دلار روز نسبتا آرامی داشت، برخی از فعالان، رشد قیمت سکه را به انتظارات افزایشی نسبت دادند که برخی از معامله‌گران برای طلای جهانی داشتند؛ برخی از سکه بازان اعتقاد دارند، طلای جهانی هفته جاری را با افزایش قیمت آغاز خواهد کرد و در روز یکشنبه به استقبال این اتفاق رفتند.

این انتظار در حالی در میان برخی معامله ‌گران داخلی وجود دارد که شماری از کارشناسان بازارهای جهانی معتقدند با تصویب بسته کمک‌های مالی بایدن چشم‌انداز اقتصادی آمریکا مثبت تر شده است. گروه اخیر رشد قیمت طلا در میان مدت را محتمل نمی‌دانند. با این حال، عده‌ای از معامله‌گران داخلی باور دارند طلا در واکنش به تصویب بسته یاد شده افزایشی خواهد شد. به نظر می‌رسد بازار سکه دیدگاه گروه دوم را جدی گرفت.

با وجود اینکه برخی از معامله‌گران سکه نسبت به افزایش این فلز گرانبها خوش‌بین هستند، برخی از فعالان اعتقاد دارند که قیمت دلار به کاهش خود ادامه خواهد داد و در نتیجه بهای فلز گرانبهای داخلی را تحت فشار قرار خواهد داد. این گروه از کاهشی‌های بازار ارز روی آزاد شدن دارایی‌های ارزی بلوکه شده ایران تکیه می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها