|

قیمت دلار امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / قیمت دلار حواله به دلار آزاد نزدیک‌تر شد

قیمت دلار در بازگشایی بازارها در روز دوشنبه با افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کف کانال پایانی کریدور پنجم در حال معامله است.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار در بازگشایی بازارها در روز دوشنبه با افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کف کانال پایانی کریدور پنجم در حال معامله است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ اسکناس آمریکایی ماه‌هاست که با فراز و فرودهای محدودی در منطقه‌ای مشخص نوسان دارد و ریتم اخبار نیز نوسانات بزرگی به این اسکناس نمی‌دهد. کارشناسان اقتصادی خواست سیاست‌گذار را تثبیت قیمت دلار می‌دانند. از سوی دیگر اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله از سال گذشته با رشد پلکانی همراه شده و با افزایش‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی کانال‌های قیمتی بالاتر را فتح کرده است.

سیاست وزارت اقتصاد، تک‌نرخی کردن دلار است و این رشدهای پلکانی ماه‌هاست توسط مرکز مبادله اجرایی می‌شود. گفتنی است ۲۴ مرداد دلار حواله وارد کریدور ۴۵ هزار تومانی شد و این اسکناس طی یک ماه اخیر در مرکز مبادله ارز و طلای ایران هزار تومان گران‌تر شد.
Untitled

تتر ۱۰۰ تومان گران شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۱۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۱۸۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز دوشنبه همانند دلار تغییر قیمت محدودی داشت و با رشد ۱۰۰ تومانی  در سطح ۵۹ هزار و ۷۰۰ تومانی در حال معامله است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۷ هزار و ۸۱۰ تومانی معامله شد و کاهش ۵۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۶۵۰ تومانی ایستاد و کاهش ۱۳۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز دوشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۴۳۶ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۷۲ تومانی عرضه شد و افزایش بیش از ۱۰۰ تومانی داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها