|

رالی مهم از ریپل به زودی؟

تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که اگر XRP ریپل 1900 درصد رالی کند به 7 دلار میرسد

لینک کوتاه کپی شد

توکن XRP ریپل طی چند روز گذشته با یک اصلاح شدید روبرو شده است. XRP در حال حاضر 1.9% در نمودارهای روزانه، 8.6% در نمودارهای هفتگی و 19% نسبت به ماه قبل کاهش یافته است. با این حال، از ژانویه 2023، قیمت توکن حدود 63٪ افزایش یافته است.

با این حال، XRP ریپل تنها ارز دیجیتال قرمز نیست. اکثر آلتکوین های مهم در یک انحلال در سراسر بازار با اصلاح مواجه شده اند. Cardano (ADA) 18٪ در نمودارهای هفتگی سقوط کرده است، در حالی که Avalanche (AVAX) و Polkadot (DOT) در همان بازه زمانی بیش از 14٪ کاهش یافته اند. Chainlink (LINK) بیش از 10٪ و Solana (SOL) بیش از 12٪ نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

با این حال، علیرغم اصلاحات اخیر، تحلیلگران همچنان چشم انداز صعودی XRP را پیش بینی می کنند که XRP ریپل 1900٪ به 7 دلار افزایش می یابد.

به گفته بن آرمسترانگ، طرفدار معروف کریپتو، XRP می تواند در بازار صعودی به 7 دلار برسد. اگر XRP به 7 دلار برسد، به معنای رشد بیش از 1900 درصدی نسبت به سطوح فعلی خواهد بود. علاوه بر این، آرمسترانگ می‌گوید که این ارقام ممکن است اوج XRP نباشد، و نشان می‌دهد که دارایی محبوب می‌تواند حتی بالاتر از ۷ دلار باشد.

به گفته آرمسترانگ، افزایش XRP به 7 دلار می تواند همراه با عرضه اولیه ریپل (IPO) باشد. این تحلیلگر هیجان قابل توجهی را در اطراف عرضه اولیه سهام پیش بینی می کند که می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

علاوه بر این، آرمسترانگ همچنین معتقد است که یک ETF (صندوق قابل معامله در بورس) اتریوم (ETH) می تواند به قیمت XRP کمک بیشتری کند. به گفته این تحلیلگر، پس از یک ETH ETF، فعالان بازار به دنبال ارز دیجیتال بزرگ بعدی برای یک ETF خواهند بود که می تواند XRP باشد.

علاوه بر این، اگر بازارهای کریپتو وارد روند صعودی شوند، ممکن است شاهد یک رکورد جدید برای XRP ریپل باشیم. علاوه بر این، اگر دادگاه عالی ایالات متحده در دعوای جاری با SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) برای ریپل رای مثبت بدهد، ممکن است قیمت دارایی را بیشتر افزایش دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی