|

سقوط قیمت بیت کوین در میان گمانه زنی ها!

در یک چرخش نسبتا خیره کننده از وقایع برای این دارایی، قیمت بیت کوین (BTC) در بحبوحه گمانه زنی های احتمالی رد ETF کاهش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

در یک چرخش نسبتا خیره کننده از وقایع برای این دارایی، قیمت بیت کوین (BTC) در بحبوحه گمانه زنی های احتمالی رد ETF کاهش یافته است. به دنبال پیش‌بینی مارکوس تیلن، تحلیلگر Matrixport مبنی بر انکار کلی محصول سرمایه‌گذاری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، دارایی تنها در 24 ساعت گذشته تا 10 درصد کاهش یافت.

گزارش آیلن بیان می‌کند که همه متقاضیان ETF بیت‌کوین نقطه‌ای از «شرایط حیاتی که باید قبل از تأیید کمیسیون بورس و اوراق بهادار» برآورده شوند، کوتاهی می‌کنند. در مقابل، گلکسی و اینویسکو، متقاضیان ETF بیت کوین، ویدئویی را به مناسبت تولد بیت کوین پس از انتشار این خبر منتشر کردند.

با افزایش حدس و گمان رد ETF قیمت بیت کوین کاهش می یابد

در چند ماه گذشته، بخش دارایی دیجیتال بیش از حد بر روی تایید احتمالی ETF بیت کوین نقطه ای متمرکز شده است. علاوه بر این، با ثبت بیش از ده ها درخواست، خوش بینی ها فراوان شده است. انتظار غالب این است که طی هفته آینده یک تاییدیه صادر شود.

با این حال، به نظر نمی رسد که به اندازه یک هفته پیش قطعی باشد. در واقع، این دارایی برای اولین بار از سال 2022، سال را بالای 45,00 دلار آغاز کرد. اکنون، بیت کوین در میان گمانه زنی ها مبنی بر رد ETF شاهد کاهش قیمت خود بوده است.

تیلن اظهار داشت: «گری گنسلر، رئیس SEC، از رمزنگاری در ایالات متحده استقبال نمی کند، و حتی ممکن است انتظار داشته باشیم که او به تایید ETF های بیت کوین رای دهد، بسیار دور از انتظار است. "این ممکن است تا سه ماهه دوم سال 2024 محقق شود، اما ما انتظار داریم SEC همه پیشنهادات را در ژانویه رد کند."

به نظر می رسد دیدگاه Theilens برخلاف نظر گسترده تر بازار است. با این حال، بدون شک بر قیمت دارایی تأثیر گذاشته است. به طور خاص، در 24 ساعت گذشته تا 10 درصد کاهش یافته علاوه بر این، کل بخش دارایی های دیجیتال شاهد کاهش قیمت ها در کل بوده است.

در حال حاضر، اظهارات همه حدس و گمان است و هیچ تصمیم رسمی تا پایان این هفته اتخاذ نشده است. متعاقبا، گلکسی و اینویسکو، متقاضیان ETF، ویدیویی را در جشن تولد بیت کوین منتشر کردند. این ویدیو پس از انتشار این خبر منتشر شد و در پانزدهمین سالگرد این دارایی صحبت می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی