|

آیا آوالانچ به 50 دلار میرسد؟

(AVAX) 115% افزایش می یابد، آیا می تواند بعد از آن به 50 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

(AVAX) در حال حاضر بهترین ارز دیجیتال را در بین 10 پروژه برتر دارد. این توکن در نمودارهای هفتگی بیش از 50 درصد، در 14 روز گذشته بیش از 82 درصد و نسبت به ماه قبل بیش از 116 درصد افزایش یافته است. از ژانویه 2023، قیمت AVAX بیش از 270٪ افزایش یافته است، که بسیار بیشتر از رشد تقریبا 150٪ Bitcin (BTC) در همان بازه زمانی است.

با این حال آوالانچ (AVAX) در بیشتر سال 2023 با مشکل مواجه بود. قیمت دارایی تنها در اواسط اکتبر شروع به افزایش و در هفته اول دسامبر کشش قابل توجهی پیدا کرد. باید توجه داشت که بازار بزرگتر کریپتو در اوایل دسامبر در حالی که AVAX در حال پمپاژ بود با یک اصلاح مواجه شد.

یکی از دلایل عملکرد فوق‌العاده AVAX در ماه دسامبر می‌تواند همکاری JPMorgan و Citi با بنیاد Avalanche برای برنامه‌های توکن‌سازی دارایی در دنیای واقعی (RWA) باشد. علاوه بر این، این پروژه 3 میلیون توکن AVAX را در این ماه وارد گردش کرد. توکن‌ها به سمت پاداش‌ها رفتند. باز کردن قفل توکن عظیم ممکن است به افزایش قیمت دارایی نیز کمک کرده باشد.

آیا بهمن (AVAX) بعدی به 50 دلار خواهد رسید؟

این احتمال وجود دارد که AVAX در چند هفته آینده با یک اصلاح مواجه شود. طبق الگوریتم یادگیری ماشین در PricePredictions، قیمت AVAX ممکن است تا 20 دسامبر 2023 به زیر 40 دلار برسد. علاوه بر این، این پلتفرم چشم انداز نزولی را برای توکن در اوایل سال 2024 پیش بینی می کند.

از سوی دیگر، CoinCodex پیش بینی می کند که آوالانچ (AVAX) به مسیر صعودی خود ادامه دهد. تحلیلگران این پلتفرم انتظار دارند که AVAX در 21 دسامبر 2023 به 44.36 دلار برسد که رشدی حدود 8 درصدی نسبت به سطوح فعلی دارد. با این حال، این پلتفرم پیش بینی می کند که قیمت AVAX در هفته اول ژانویه 2024 به زیر 40 دلار کاهش یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها