|

3 رمزاری که تو کریسمس باید بخرید!

3 رمز ارز برتر زیر 1 دلار برای خرید در کریسمس

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به پایان سال، بازار ارزهای دیجیتال اغلب افزایش قابل توجهی را در فعالیت تجربه می کند و فرصت هایی را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند تا از فصل جشن بهره مند شوند. علیرغم افزایش چشمگیر بیت کوین به 43148.35 دلار، ممکن است همه آن را در دسترس مالی خود قرار ندهند. با این وجود، هنوز ارزهای رمزپایه امیدوارکننده‌ای وجود دارند که زیر علامت ۱ دلار معامله می‌شوند که می‌توانند گزینه‌های عالی سرمایه‌گذاری در کریسمس باشند. در اینجا 3 توکن رمزنگاری برتر زیر 1 دلار وجود دارد که می توانند در کریسمس امسال به سبد سرمایه گذاری شما شادی بخشند.

کاردانو (ADA):

با افزایش محبوبیت اخیر در میان سرمایه گذاران نهادی و افزایش قابل توجه تراکنش های بیش از 100000 دلار، به نظر می رسد Cardano (ADA) برای یک روند صعودی آماده است و آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری در فصل تعطیلات تبدیل می کند. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 0.494075 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 13 درصدی در 24 ساعت گذشته است. علاوه بر این، ADA با افزایش 29 درصدی در طول هفت روز گذشته و پیشرفت چشمگیر 39 درصدی در نمودار ماهانه خود انعطاف پذیری را نشان داده است.

(MATIC):

Polygon (MATIC) توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است زیرا نهنگ ها درگیر خرید گردش بودند و در هفته آخر نوامبر 120 میلیون MATIC به دست آوردند که مجموعاً 90 میلیون دلار بود. علاوه بر این، معرفی اخیر قراردادهای آتی دائمی Polygon در Coinbase International Exchange و Coinbase Advanced جذابیت آن را بیشتر می کند. قیمت فعلی MATIC با افزایش 4.9 درصدی روزانه 0.861747 دلار است.

دوج کوین (DOGE):

با غلبه بر یک مانع قابل توجه در 0.087 دلار، Dogecoin (DOGE) با انتظارات برای رسیدن به 0.14 دلار، به ویژه با توجه به تأیید دریافت شده توسط ماهواره DOGE-1 از اداره ملی ارتباطات و اطلاعات (NTIA) برای راه اندازی آن، پیشروی کرده است. طبق آخرین اطلاعات موجود، Dogecoin در حال حاضر 0.096990 دلار قیمت دارد که افزایش 2.4 درصدی را در روز ثبت می کند، که به افزایش 15.09 درصدی در نمودار هفتگی و پیشرفت چشمگیر 24.54 درصدی در ماه گذشته کمک می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها