|

بازی شگفت آور!

سیگنال های مهم رمزارزهارا با این ترفند جنجالی بگیرید!

بایننس

بایننس از زمان شروع به کار خود در صنعت کریپتو شهرت پیدا کرده است. این شرکت به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین صرافی های ارزهای دیجیتال…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بایننس از زمان شروع به کار خود در صنعت کریپتو شهرت پیدا کرده است. این شرکت به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین صرافی های ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. همه به دلیل پلتفرم کاربر پسند و هزینه های نسبتا ارزان CZ به تبادل CZ علاقه مند هستند. این صرافی یک بازی بایننس Crypto WODL را در دسترس کاربران قرار داده است. Crypto WODL یک مینی بازی است که در آن کاربران کلمات رمزآلود را حدس می زنند تا در مورد حرکات فعلی بازار بیاموزند و سیگنال دریافت کنند و جوایز ارزهای دیجیتال را ببرند. موضوع این هفته ETH Merge است. کاربرانی که حداقل به پنج سوال به درستی پاسخ دهند، سهمی برابر با 25000 دلار در کوپن های توکن CHR دریافت خواهند کرد.اکنون کاربران بایننس می توانند روزانه در دو بازی WODL شرکت کنند. در اینجا پاسخ های WODL وجود دارد.نکاتی برای برنده شدن دراین بازی وجود دارد.WODL به شرح زیر عمل می کند. کلمات با موضوع روز مرتبط خواهند بود. موضوع امروز ادغام ETH است. اساسا، اگر از همه چیز در مورد ادغام آگاه هستید، بازی ساده است.

کلمات هشت حرفیWODL

EMISSION

FRIENDLY

SECURITY

IDENTITY

CONTRACT

SHARDING

کلمات هفت حرفی WODL

CLIMATE

STAKING

PARTNER

UPGRADE

SCALING

UTILITY

MAINNET

PRIVACY

 کلمات شش حرفی WODL ROLLUP

ROLLUP

CARBON

PLANET

FOREST

BEACON

BRIDGE

OFFSET

CODING

کلمات پنج حرفی

SHARD

SURGE

GREEN

MINER

POWER

LAYER

STATE

MERGE

کلمات چهار حرفی

GEAR

POOL

BURN

CEF

CLUB

کلمات سه حرفی

SBT

BNB

BAB

EIF

POS

GAS

  ممکن است در آینده تغییر کند و کلمات جدیدی اضافه شود. بازی WODL در 8 آگوست متوقف شد. پس از یک وقفه کوتاه، بازی اکنون دوباره زنده می شود. از 26 سپتامبر تا 2 اکتبر 2022، بازی در دسترس خواهد بود. هر کاربر مجاز است هر روز دو بازی انجام دهد. پس از اولین بازی، برای دسترسی به دومین بازی WODL روز، روی "Get a New WODL" کلیک کنید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها