|

بررسی روند کاردانو!

cardano

طبق اطلاعات سنتیمنت، با وجود افت قیمت ADA و روند ضعیف آن، حجم تراکنش‌های آن‌چین کاردانو همچنان در حال افزایش است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق اطلاعات سنتیمنت، با وجود افت قیمت ADA و روند ضعیف آن، حجم تراکنش‌های آن‌چین کاردانو همچنان در حال افزایش است. حجم جابه‌جایی‌های آنچین ADA از اواخر ژانویه ۱۷۲۶٪ رشد داشته است که مقدار قابل توجهی است. لازم به ذکر است که افزایش کاربرد یک توکن می‌تواند نقش مهمی را در رشد قیمتی آن ایفا کند.

به علاوه، حجم گفت‌و‌گو‌های مربوط به ADA در شبکه‌های مجازی افزایش یافته است. ترند شدن در فضای مجازی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت یک دارایی محسوب می‌شود.

در بررسی تکنیکال قیمت ADA، ابتدا نمودار آن را در تایم‌فریم هفتگی بررسی می‌کنیم. طبق نمودار، قیمت به محدوده حمایتی ۰.۲ تا ۰.۲۵ دلار رسیده است. کاردانو در تایم‌فریم هفتگی با یک شدو از این ناحیه ریجکت شده است، درصورت از دست دادن کف قیمتی ۰.۲ دلار، انتظار ریزش بیشتر تا محدوده ۰.۱۵ دلار را خواهیم داشت، از طرفی در تایم‌فریم ماهانه حمایت مهمی در محدوده ۰.۱ دلار وجود دارد.

در تایم فریم ۴ساعته قیمت بین محدوده ۰.۲۴ تا ۰.۲۸ دلار در یک محدوده رنج در حال نوسان است. فروش از مقاومت ۰.۲۸ تا ۰.۲۹ دلار با انتظار وقوع مومنتوم نزولی بازار از آن نقطه کم‌ریسک خواهد بود. در صورت شکسته شدن پرقدرت محدوده ۰.۲۹ دلار، قیمت تا حوالی ۰.۳۷ دلار می‌تواند رشد کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی