|

بررسی رمزارز چین لینک!!!!

بهره‌ مندی از سیستم چین لینک می‌ توان از فناوری بلاک چین بیشتر و بهتر استفاده نمود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به چارت تایم فریم روزانه رمز‌ارز LINK، زمانی که قیمت در محدوده ۵.۵ دلار در کف تریدینگ رنج قرار داشت، گفته شد که در صورت تثبیت قیمت بالای محدوده ۵.۵ دلار و صعودی بسته شدن کندل روزانه، مسیر رشد قیمت تا محدوده ۷ دلار هموار می‌شود. اکنون پس از گذشت یک ماه، بازار طبق تحلیل عمل کرد و قیمت تا محدوده سقف تریدینگ رنج به حرکت صعودی خود ادامه داد و از محدوده‌ای که تحلیل ارائه شد تاکنون حدود ۷۷٪ رشد قیمت را شاهد بودیم.

اکنون قیمت به سقف تریدینگ رنج نزدیک شده است. در صورتی که قیمت موفق به تثبیت بالای محدوده ۱۰ دلار نشود و با رسیدن قیمت به مقاومت ۸.۸ دلار شاهد فشار فروش و تشکیل کندل قوی نزولی روزانه شویم، صعود متوقف و مسیر ریزش تا کف تریدینگ رنج هموار خواهد شد.

از طرفی با بهره‌ مندی از سیستم چین لینک می‌ توان از فناوری بلاک چین بیشتر و بهتر استفاده نمود؛ به همین دلیل کارشناسان آینده چین لینک را درخشان پیش‌ بینی می‌‌ کنند. بسیاری معتقدند لینک برای اینکه در آینده به موفقیت چشمگیری دست یابد، ویژگی‌ های مثبت و کاربردی زیادی دارد؛ از سوی دیگر به دلیل اینکه پروژه چین لینک به صورت مداوم با شرکت‌ های جدیدی شراکت می‌ کند و حوزه فعالیت خود را گسترش می‌ دهد، می‌ توان به آینده چین لینک خوش‌ بین بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی