|

تحولی عظیم از متامسک!

ساخت پل‌های بین زنجیره‌ای جدید در کیف پول متامسک!

لینک کوتاه کپی شد

با رشد و توسعه بیشتر پل‌های بین زنجیره‌ای، کیف پول متامسک (Metamask) هم پل‌های بلاکچینی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارز نیوز، کیف پول متامسک از طریق اجرای پروتکل Connext، پل‌های بین زنجیره‌ای جدیدی را معرفی کرده است. به‌این‌ترتیب، کاربرانی که می‌خواهند توکن‌های خود را در زنجیره‌های مختلف جابه‌جا کنند، اکنون می‌توانند پل‌های شبکه Connext را از تجمیع‌کننده پل متامسک انتخاب کنند. در حال حاضر، امکان ایجاد ارتباط بین شبکه اصلی اتریوم، پالیگان، بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، اوپتیمیسم (Optimism) و آربیتروم (Arbitrum)، از طریق کیف پول متامسک وجود دارد.

قابلیت پل متامسک که اولین‌بار در نوامبر سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد، به کاربران این کیف پول اجازه می‌دهد تا از طریق کیف پول خود، سواپ‌های بین زنجیره‌ای را مستقیماً انجام دهند. برای این منظور، هنگامی که کاربران می‌خواهند توکن‌های یک بلاکچین را با معادل‌هایشان در بلاکچین دیگر تعویض کنند، از هر پل موجود، مظنه‌هایی را دریافت کرده و سپس، می‌توانند گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند.

البته شایان ذکر است با افزایش استفاده از پل‌های بین زنجیره‌ای در دنیای بلاکچین، این فناوری به یکی از اهداف جذاب هکرها هم تبدیل شده است و وجود آسیب‌پذیری در این پل‌ها، می‌تواند ضررهای بسیاری را برای کاربران به همراه داشته باشد. راه‌حل متامسک برای چالش‌های امنیتی که پل‌های بین زنجیره‌ای با آن مواجه هستند، ارائه گزینه انتخاب میان ارائه‌دهندگان پل به کاربران خود است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی