|

نامزد ریاست جمهوری که بیت کوین پارو میکنه!

رابرت اف کندی جونیور

رکوردهای رابرت اف کندی جونیور نشان می دهد که او 250000 دلار بیت کوین دارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رابرت اف کندی جونیور، علیرغم ادعاهای سرمایه گذاری قبلی خود، نامزد ریاست جمهوری، سوابق مالی دارد که نشان دهنده دارایی قابل توجهی بیت کوین است. کندی صریحاً از بیت کوین حمایت می کند و تا آنجا پیش می رود که دارایی دیجیتال را برای کمک های مالی کمپین می پذیرد. با این حال، برخلاف اظهارات خودش، CNBC سوابق مالی را کشف کرد که نشان می‌دهد او بین 100001 تا 250000 دلار در ذخایر خود بیت‌کوین دارد. 

نامزدد

سوابق کندی جونیور دارایی قابل توجهی بیت کوین را نشان می دهد

با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 یک لحظه کلیدی برای سیاست ایالات متحده است، صنعت دارایی دیجیتال پیشرو در مرکز بوده است. در نتیجه، بخش سیاسی صنعت را به عنوان یک نقطه صحبت کلیدی پذیرفته و جایگاه آن در بخش مالی یک نقطه گفتمان قابل توجه برای نامزدهای بالقوه است.

علاوه بر این، این امر باعث شده است که بسیاری بر روی ارتباطات بین نامزدها و صنعت تمرکز کنند.و گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که نامزد ریاست‌جمهوری رابرت اف کندی جونیور سوابق مالی دارد که فاش می کند او تا ۲۵۰ هزار دلار بیت‌کوین دارد.

این خبر پس از اظهارات مخالف کندی در ماه مه منتشر شد. به طور خاص، در یک کنفرانس بیت کوین در میامی، او اعلام کرد که برای شرکت کنندگان به عنوان سرمایه گذار نیست.

بیت کوین تا کنون یکی از جنبه های برجسته مبارزات انتخاباتی کندی برای ریاست جمهوری بوده است. او در دفاع از ارز دیجیتال صریح بوده است. از طرف دیگر، او همچنین در مورد دارایی های دیجیتال صادر شده توسط دولت به صراحت ابراز نگرانی کرده  با این حال، این افشاگری اخیر می تواند به تضاد منافع برای نامزد اشاره کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها