|

خبرهای خوب برای شیبااینو در راه است؟

bitcoin

مشارکت Shiba Inu Testnet افزایش می‌یابد؟ با راه اندازی شیباریوم به یک دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Shytoshi Kusama، سازنده اصلی شیبااینو، روز پنجشنبه گفت که Shiba Inu's layer-2 Shibarium به احتمال زیاد در ماه آگوست عرضه خواهد شد. در وبلاگی که اخیراً منتشر شده، شیتوشی بیان کرد که بلاک چین L2 "احتمالا" در کنفرانس آینده نگر بلاک چین منتشر خواهد شد. رویداد بلاک چین در تاریخ 15 و 16 آگوست در تورنتو کانادا برگزار می شود. حتی قبل از راه‌اندازی Mainnet، «Puppynet» Testnet Shibarium با افزایش تراکنش‌ها از جمله تعداد کل بلوک‌های تولید شده مواجه شد. 

مجموع تراکنش های انجام شده در Puppynet در حال حاضر 27,043,014 و کل بلاک های تولید شده 1,562,978 است. علاوه بر این، میانگین زمان بلاک شبکه 6.8 ثانیهمی باشد که تراکنش ها را روان تر و سریع تر می کند. بنابراین، Shibarium می‌تواند پس از فعال شدن Mainnet در سال جاری شاهد افزایش معاملات باشد.

شیبااینو

 آیا پرتاب Shibarium می تواند قیمت SHIB را به 0.01 دلار برساند؟

شیبا اینو در حال حاضر در سطح 0.000007 دلار معامله می شود و برای رسیدن به مرز 0.001 دلار باید سه صفر را حذف کند. جهشی از پنج "صفر" به دو "صفر" نیاز دارد تا 15000٪ از سطوح فعلی خود افزایش یابد. با نگاه کردن به سناریوی فعلی بازار نشان م یدهد که این امر بسیار دشوار است.

تنها در صورتی ممکن است که Shibarium پس از راه‌اندازی، توکن‌های SHIB را بسوزاند. سهولت معاملات و کارمزد گاز شیباریوم می تواند سرنوشت SHIB را در شاخص ها تعیین کند. هرچه تراکنش های بیشتری در شبکه L2 آغاز شود، برای قیمت SHIB بهتر است، زیرا 70٪ از تمام کارمزد تراکنش ها به کیف پول مرده ارسال می شود.

تنها پس از راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم، می‌توانیم چشم‌انداز قیمت SHIB را کاملاً اندازه‌گیری و درک کنیم. اگر توکن‌های SHIB از طریق سوزاندن Shibarium کمیاب شوند، قیمت آن‌ها می‌تواند به طور خودکار افزایش یابد و به سرمایه‌گذاران فعلی سود برساند.

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00000721 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته تقریباً 4.8 درصد کاهش داشت. SHIB همچنین نزدیک به 92٪ از بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، نزدیک به 92٪ کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها