|

سولانا چه بلایی سر بیت کوین آورد؟

bitcoin

افزایش 270 درصدی فروش NFT سولانا: بیت کوین رتبه دوم را از دست داد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معامله گران در حال حاضر دارایی های برتر مانند بیت کوین و اتریوم را در رادار خود دارند. حتی با وجود اینکه رمزارزهای دیگری مانند Dogecoin در حال افزایش هستند، ظاهراً آنها را نادیده گرفته اند. با این حال، سولانا همچنان به شدت مورد بحث اعضای جامعه است.

در جبهه NFT، سولانا بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته است. داده‌های CryptoSlam نشان می‌دهد که سولانا در این هفته بیت‌کوین را با حجم فروش NFT از قدرت خارج کرد. به دلیل شیدایی Ordinals، بیت کوین چند هفته پیش جایگزین سولانا و سایر بلاک چین ها شد تا در کنار اتریوم قرار گیرند.

با این حال، با کمک 271 درصد افزایش فروش، سولانا در حال حاضر رتبه دوم را دارد. طی هفته گذشته، 41 میلیون دلار NFT بر روی بلاک چین تسویه شد که تنها 2.1 درصد از معاملات حاصل شد. عدد اتریوم حدود 300 میلیون دلار بود، اما بیش از 54 درصد مربوط به تراکنش های انتقال بود. بیت کوین کمترین حجم را در بین این سه مورد به خود اختصاص داد و معاملات تقریباً 4 درصد بود.

سایر انحرافات اساسی و فنی

در جبهه DeFi، سولانا نیز توانسته عملکرد مثبتی داشته باشد. طی هفته گذشته توانسته بیش از 20 میلیون دلار به TVL خود اضافه کند. در بخش YTD، این عدد 33.3 درصد افزایش یافته است، از 205.11 میلیون دلار به 273.56 میلیون دلار، که نشان می دهد کاربران چگونه سرمایه های بیشتری را قفل کرده اند.

با توجه به اوج YTD خود که 27.12 دلار است، سولانا حدود 53 درصد عقب نشینی کرده است. در حال حاضر، SOL با سطح فیب 38.2٪ در حال آزمایش است. اگر دارایی به حرکت در موج صعودی خود با بهبود اصول بنیادین ادامه دهد، ممکن است دوباره اوج خود را آزمایش کند، مشروط بر اینکه در اواسط راه از 19.8 دلار و 22.6 دلار عبور کند. با این حال، هر خیزش نزولی ممکن است منجر به 17.5 دلار و 15.3 دلار برای سطوح اصلاح شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها