|

رابینهود در انتقال «میلیون‌ها» دوج کوین مشارکت دارد؟

Dogecoin

چند ساعت پیش، یک تراکنش Dogecoin شامل میلیون‌ها توکن و یک کیف پول DOGE richlist انجام شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند ساعت پیش، یک تراکنش Dogecoin شامل میلیون‌ها توکن و یک کیف پول DOGE richlist انجام شد. با توجه به داده های زنجیره ای، 52 میلیون توکن DOGE از کیف پول های متعدد به یک کیف پول برتر ارسال شده است. برای انتقال توکن ها به ارزش 3.2 میلیون دلار، فقط 0.47 دلار هزینه پرداخت شد.

تقریباً در همان زمان، دو انتقال دیگر مربوط به Dogecoin انجام شد. طبق گزارش Whale Alert، Robinhood ابتدا حدود 204.977 میلیون توکن DOGE را از یک کیف پول «ناشناخته» دریافت کرد. آنها در مجموع حدود 12.62 میلیون دلار ارزش داشتند. درست پس از آن، Robinhood انتقالی را آغاز کرد که در آن مقدار مشابهی از توکن ها را به یک کیف پول ناشناس ارسال کرد. این بار 189.073 میلیون توکن DOGE به ارزش 11.649 میلیون دلار درگیر شدند.

Robinhood اکنون دومین دارنده بزرگ DOGE است

شایان ذکر است که Robinhood در حال حاضر دومین دارنده بزرگ Dogecoin است. بر اساس داده های BitInfoCharts، در حال حاضر 10.79 میلیارد توکن توسط کیف پول Robinhood نگهداری می شود که نشان دهنده 7.72 درصد از عرضه است. با این حال، در اواخر ماه مه، نقطه numero uno را اشغال کرد. به نظر می رسد اولین و سومین کیف پول های بزرگ ناشناس باشند. Binance و Cryptsy دو جایگاه برتر 5 باقی مانده را در اختیار دارند.

از نظر قیمت، Dogecoin از اواسط آوریل در حال ایجاد پایین‌ترین قیمت‌های محلی جدید است. با این حال، توانسته است به خط روند نزولی خود به عنوان حمایت بچسبد. همین چند ساعت قبل برگشت. در زمان انتشار، DOGE با 0.61 درصد افزایش نسبت به روز گذشته، با 0.061 دلار معامله شد. علیرغم معاملات مرزی با رنگ سبز، باید توجه داشت که قیمت DOGE کمتر از میانگین‌های مهم آن است و در حال حاضر در سطح آخرین ثبت‌شده در مارس 2023 است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها