|

بررسی جانانه از روند دوج کوین!

Dogecoin

دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال با بدترین عملکرد در سال 2023 بوده است زیرا در پنج ماه گذشته به سختی قیمت آن افزایش یافته است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال با بدترین عملکرد در سال 2023 بوده است زیرا در پنج ماه گذشته به سختی قیمت آن افزایش یافته است. پس از اینکه ایلان ماسک لوگوی نمادین پرنده توییتر را به DOGE تغییر داد، ارز پیشرو میم در ماه آوریل به 0.1 دلار رسید. با این حال، یک هفته بعد پس از قرار گرفتن لوگوی اصلی، قیمت آن دوباره کاهش یافت. هایپ دیگر برای افزایش قیمت Dogecoin در بازی نیست زیرا سرمایه گذاران اکنون علاقه ای به کارهای نمایشی ندارند. بنابراین، رالی DOGE مانند اوایل سال 2021 شانس کمی برای تکرار این شاهکار دارد.

این امر سرمایه گذاران DOGE را در دوراهی قرار می دهد که آیا ارز میم به نقطه عطف 1 دلار خواهد رسید یا خیر. در مورد رفتن به ماه بسیار گفته شده است، اما توکن میم تا رسیدن به هدف 1 دلار راه طولانی دارد. جدا از اهداف بلند مدت، هدف کوتاه مدت Dogecoin را با پیش بینی قیمت برای ژوئن 2023 برجسته خواهیم کرد. بیایید دریابیم که DOGE در ماه آینده چقدر در شاخص ها معامله می کند و آیا گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است.

دوج کوین Dogecoin Clone در میان هیاهو مداوم Meme Coin شاهد افزایش 50 درصدی است CryptoPotato Dogecoin با قیمت 0.07 دلار معامله می شود و بیشتر در نمودارها به سمت عقب حرکت می کند تا رو به جلو. روند نزولی ممکن است تا ژوئن ادامه یابد زیرا ارز میم در جذب احساسات صعودی در بازارها شکست می خورد. سرمایه گذاران از ترس اینکه DOGE بیشتر به سمت جنوب حرکت کند و باعث ضرر شود سعی می‌کنند روی دوج کوین سرمایه گذاری نکنند بنابراین، کاهش فشار خرید یکی از دلایلی است که DOGE در طول ماه ژوئن معامله می کند. شرکت پیشرو در معیارهای زنجیره ای و پیش بینی قیمت، Changelly تصویری نزولی برای Dogecoin در ماه ژوئن ترسیم کرد. طبق پیش‌بینی قیمت، Dogecoin می‌تواند تا پایان ماه به سطح 0.06 دلار سقوط کند. Changely پیش بینی کرد که Dogecoin می تواند تا پایان ژوئن 2023 به حداقل 0.066075 دلار برسد. این رونددکاهشی نزدیک به 10 درصد نسبت به قیمت فعلی آن است.

بررسی اجمالی فنی برای DOGE همچنین یک دوره "نزولی" را برای ژوئن نشان داد زیرا احساسات بازار عمدتا منفی است. در خاتمه، توصیه می‌شود قبل از گرفتن موقعیت ورودی در Dogecoin برای ژوئن 2023 محتاط باشید. میم کوین شانس بیشتری برای آسیب رساندن به سبد سهام شما نسبت به ایجاد سود برای سرمایه‌گذاران دارد.

در زمان انتشار، Dogecoin با قیمت 0.07 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 1.7 درصد کاهش داشت. DOGE همچنین نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی 0.73 دلار که در می 2021 به آن رسیده بود، 90.12 درصد کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها