|

نقشه راه دوج کوین فاش شد؛ تاریکی در راه است؟

Dogecoin

Dogecoin خط نزولی را تجدید می کند: کاهش مقیاس شبکه؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هفته گذشته، ایلان ماسک به تجارت داخلی و دستکاری قیمت توسط سرمایه گذاران در یک شکایت Dogecoin متهم شد. در پرونده اخیر در دادگاه فدرال منهتن، سرمایه گذاران ادعا کردند که ماسک ظاهراً به اینفلوئنسرهای آنلاین پرداخت می کند، در SNL ظاهر می شود و از پست های توییتر برای تجارت DOGE از طریق چندین کیف پول Dogecoin استفاده می کند که او یا تسلا به طور سودآوری کنترل می کردند. ظاهراً این کار با هزینه آنها انجام شده است.

درست پس از فاش شدن توسعه بدبینانه مربوط به «پدر دوج»، احساسات نزولی در بازار DOGE تشدید شد. طی چند روز آینده، DOGE تلاش کرد تا ضرر سرمایه گذاران را جبران کند. اپیزود شکایت بایننس که در روز گذشته منتشر شد، اوضاع را برای DOGE بدتر کرد. تنها در یک روز، توکن میم برتر بیش از 8 درصد ارزش خود را از دست داد. قیمت آن در زمان چاپ 0.0666 دلار بود که آن را به یکی از بسیاری از توکن های کم ارزش فعلی تبدیل می کند.

بدشانسی برای ایلان ماسک و بایننس نبود قبل از تحولات فوق الذکر، DOGE به تدریج ارزش خود را کاهش داده بود و در بازه زمانی روزانه روند نزولی داشت. در واقع، این دارایی دارای همبستگی نسبتا بالایی 0.9 و 0.72 با بیت کوین و اتریوم است. این بدان معناست که کسادی گسترده تر بازار بر Dogecoin نیز تأثیر منفی گذاشته است.

سایر روندها در بازار Dogecoin

بازار Dogecoin در این مرحله با حرکت ناکافی مشخص شده است. RSI حول سطوح خنثی در حدود 30 حرکت کرده است که به طور قابل توجهی کمتر از SMA است و همین امر را توجیه می کند. در زمان انتشار، فروشندگان کنترل بازار Dogecoin را در دست داشتند. معیار تفاوت تجاری خریدار-فروشنده نشان داد که تعداد توکن‌های فروخته شده توسط فروشندگان بیشتر از تعداد توکن‌های خریداری شده توسط خریداران در تمام بازه‌های زمانی است، و این وضعیت را برای قیمت DOGE بدتر می‌کند.

در حال حاضر، با وجود اینکه قیمت دارایی های عمده طی روز گذشته کاهش یافته است، باید توجه داشت که عملکرد زنجیره ای آنها اساساً بدتر نشده است. همانطور که درخبرهای اخیر بیان شد، کاربران جدید و فعلی اتریوم در هفته گذشته به ترتیب 58 درصد و 17 درصد افزایش یافته اند. در واقع، حتی شبکه ریپل نیز در حال گسترش، زیرا اخیراً تعداد آدرس‌های XRP جدید در حال افزایش است.

خوب، رشد شبکه یکی از قابل اطمینان‌ترین پیش‌بینی‌کننده‌های سوگیری جهت قیمت است. به طور معمول، افزایش پیوسته در تعداد آدرس‌های جدید و فعال منجر به افزایش و یا بالعکس می‌شود.

با این حال، در Dogecoin، روند کاملاً برعکس است. نشانی های جدید در هفته گذشته بیش از 46 درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر تعداد آدرس‌های فعال در شبکه ۲۲ درصد کاهش یافته است. در زمان انتشار، آنها مقادیر 12.72k و 48.37k را فلش کردند و نشان دادند که شبکه برخلاف همتایان خود در حال کاهش است.

بنابراین، می‌توان ادعا کرد که همراه با ایلان ماسک و بایننس، عوامل دیگری از جمله شرایط بازار کلان، روندهای زنجیره‌ای و احساسات سرمایه‌گذاران در رژه دوج کوین می‌بارند. در حال حاضر، سرمایه گذاران باید مراقب کاهش بیشتر باشند، زیرا وضعیت بازار تاریک است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها