|

ورود دو مدل بنز به بازار داخلی

مرسدس بنز C200 در راه ایران؛ قیمت چند؟

هنوز واردات قطعی نیســت اما این خودرو در بازار ایران، طبق گزارش برخی سایت ها با رقم های بسیار بالایی معامله می شــود.

لینک کوتاه کپی شد

مدت هاســت در اخبار، خبر از ورود دو مــدل بنز به ایران داده می شــود و حتی طبق گفتــه برخی منابع، دو محصــول برند مرســدس بنز از جمله مرســدس بنز C۲۰۰ جدید در ســامانه های گمرکی ثبت شده اســت. خبرها بیانگر انجام اقدامات الزم از سوی یکی از شرکت های وارد کننده در جهت اجرای فرایند ثبت سفارش دو محصول از برند مرسدس بنز بوده و این دو خودرو به زودی روانه بازار ایران خواهند شــد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه هفت صبح، یکی از این دو خودرو مرســدس بنز C200 ،2023 است اما تاکنون جزئیاتی از خودرو دوم اعلام نشــده است. اما مشــخصات بنز C200 که احتمال حضور آن در بازار ایران داده می شود، چیست؟ باید گفت مدل C200 از خودروهای محبوب و پرفروش مرسدس بنز است که با طراحی شیک و مدرن، به همراه امکانات و قابلیت های فراوان، توانسته جایگاه لوکسی در بازار خودرو جهانی کسب کند. این خودرو با موتوری قدرتمند و تکنولوژی پیشرفته، برای عالقه مندان به ماشین های خودرویی با کیفیت عالی و قابلیت های بیشتر، گزینه مناسبی است. 

مشخصات مرسدس بنز C۲۰۰

مرســدس بنز C۲۰۰ با موتور ۲ لیتری توربوشارژ در سامانه های گمرکی ثبت شــده و با همین مشخصات وارد بازار خواهد شــد. جدیدترین نســل این خودرو در نمای جلو از عناصر طراحــی E کالس و مدل های کوچکتر CLA و A کالس بهره می برد. در بخش عقب این خودرو نیز عناصر طراحی سری S کالس به چشم می خورد. به طور کلــی C کالس در طول تاریخ خود هویت مستقلی از لحاظ طراحی نداشته و همواره طبق E کالس و S کالس توسعه پیدا کرده است.

0c398954-7eee-4180-a55f-d8a44c617611

نمای داخلی خودرو

گجت نیوز درباره نمای داخلی این خودرو نوشــته است، نســل جدید مرســدس بنز C۲۰۰ در نمای داخلی نیز با الهام از S کالس طراحی شــده اســت. هنــگام ورود به کابیــن این خودرو یک نمایشــگر بزرگ 9/11 اینچی و یک نمایشگر 3/12 اینچی در مقابل راننده جلب توجه میکند. این نمایشــگرها از جدیدترین نســخه از سیستم اطالعاتی سرگرمی MBUX و دستیار صوتی مرســدس بهره می برند. طراحی داشبورد و اینکه نمایشگر مرکزی ۶ درجه به سمت راننده زاویه دارد جزو تفاوت اصلی این خودرو با S کالس محسوب می شود. 

مشخصات ظاهری خودرو

طول ایــن ســدان پرچمدار مرســدس بــه ۴۶۸ سانتیمتر، عرض آن به ۱۸۶ سانتیمتر و ارتفاع آن به 7/174 سانتیمتر رسیده است که نسبت به قبل طول آن 35/6 میلیمتر و عرض آن نیز ۱ سانتیمتر بزرگتر شده است. همچنین فاصله محوری آن نیز 54/2 سانتیمتر افزایش یافته و اکنون ۲ سانتیمتر برای سرنشینان عقب فضای پای بیشتری را به همراه دارد. البته طراحان ۱ سانتیمتر ارتفاع آن را کاهش دادند. حجم صندوق بار این خودرو نیز بدون تغییر همان ۵۰۷ لیتر است. 

قیمت بنز C200 چقدر است؟ 

هنوز واردات قطعی نیســت اما این خودرو در بازار ایران، طبق گزارش برخی سایت ها با رقم های بسیار بالایی معامله می شــود. قیمت تمام شده مرسدس بنز C200 بســته به مدل آن متفاوت اســت. برای مدل های 2008 تــا 2012 یک رنــج قیمتی بین 2 میلیارد تا 4 میلیــارد تومان را می تــوان در نظر گرفت و برای مدل های بالاتر از 2015 کف قیمتی 6 میلیارد تومان وجود دارد. البته شرایط بازار در حال تغییر است و قیمت های ذکر شده را نمی توان اصل قرار داد ولی خودتان می توانید قیمت این خودرو را حدس بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی