|

باید منتظر شوک ریزشی دیگر در بازار خودرو باشیم؟

شوک ریزشی؛ خودرویی که یک شبه 100 میلیون ریخت!

در این روزها نیز اگرچه ایرانی ها افت بسیار کمی داشتند اما چینی های مونتاژی با افت های نسبتًا سنگینی همراه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

افت قیمت مونتاژی ها روز به روز در حال جذاب تر شدن است و این روزها نوسان قیمت های سنگین برای برخی از چینی ها رخ می دهد که یکی از آنها افت ۱۰۰ میلیونی تیگو ۸ پرو در عرض ۲۴ ساعت است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه هفت صبح، تغییر قیمت هایی که این مدت در بازار رخ داده است، دلیل خاصی ندارد زیرا برخی روزها خودروها گرانتر می شدند و برخی روزها نیز شــاهد افت قیمت های شــدید در میان آنها بودیم که موجب خوشحالی بسیاری از مردم می شد و آنها را نسبت به آینده بازار امیدوارتر می کرد.

در این روزها نیز اگرچه ایرانی ها افت بسیار کمی داشتند اما چینی های مونتاژی با افت های نسبتًا سنگینی همراه شدند. برای مثال، تیگو ۸ پرو که دومین خودروی گران خودروسازان خصوصی محسوب می شود، روز جمعه ۱۰۰ میلیون ریزش داشت و به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون رســید.

سورن پلاس فول و ۲۰۷ اتوماتیک ســقف فلزی، دو خودرویی بودند که حدود ۱۰ میلیون ارزانتر شدند و از طرفی دیگر، ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما هرچند کم اما ۵ میلیون گرانتر شد. به هرحال افت ۱۰۰ میلیونی تیگو ۸ پرو به تنهایی میتواند همه توجهات را به خود جلب کند و موجب یک شوک ریزشی دیگر در بازار شود و روند روزهای آتی را مشخص کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی