|

بررسی قیمت

پیشگویی مهم از قیمت اتریوم!

 CoinShares

تریوم همچنان دارایی مورد علاقه سرمایه گذاران است، یافته‌ای که نسبت به آخرین نظرسنجی در ژانویه نشان می دهد..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اتریوم همچنان دارایی مورد علاقه سرمایه گذاران است، یافته‌ای که نسبت به آخرین نظرسنجی در ژانویه نشان می دهد که این رمزارز تغییر چندانی نکرده است. CoinShares گفت: «این باعث روند باعث ارتقاء Shapella خواهد شد.
در این نظرسنجی، مدیران تامین مالی معتقدند که بیت کوین و اتریوم قانع کننده ترین چشم انداز رشد را ارائه می دهند و اشتها برای آلت کوین ها کمتر است.
گرگ ماگادینی، مدیر مشتقات شرکت تحلیل رمزنگاری آمبرداتا، در خبرنامه‌ای اخیر خاطرنشان کرد: «اگر اقتصاد بیشتر ضعیف شود (خطر)، این به اتریوم آسیب می‌رساند و باعث می‌شود که ETH عملکرد ضعیفی داشته باشد. رکود اقتصادی باعث می شود که فدرال رزرو در اواخر امسال نرخ بهره را تغییر دهد و آن را کاهش دهد (برای طلا و بیت کوین خوب است).

از طرفی داده‌های وب‌سایت دون (Dune) نشان می‌دهد که از ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) خالص جریان خروجی اتریوم‌های سهام‌گذاری‌شده در صرافی کوین بیس به ۳۶۷میلیون دلار رسیده است. خالص جریان اتریوم‌های سهام‌گذاری‌شدهِ صرافی بایننس نیز در این مدت ۳۴۰میلیون دلار بوده است. این در حالی است که پروتکل‌های سهام‌گذاری غیرمتمرکز با جریان ورودی خوبی مواجه شده‌اند و برای مثال، خالص جریان ورودی پلتفرم‌های فرکس فایننس و راکت پول به‌ترتیب ۵۶میلیون و ۶۸میلیون دلار بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی