|

سکه در انتظار تعیین مسیر دلار

سکه بازان چشم انتظار افزایش قیمت دلار

اگر دلار رشد قیمت را تجربه نکند، قیمت سکه به احتمال زیاد فاز نزولی به خود خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

اونس طلا با تثبیت به زیر مرز 2 هزار دلار تا حد زیادی افزایشی‌های بازار سکه را ناامید کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اکوایران، با این حال، برخی از سکه‌بازان امیدوار هستند که در ابتدای هفته جاری قیمت دلار در مسیر صعودی قرار بگیرد و بازیگران بازار سکه به واسطه این اتفاق بتوانند شاهد افزایش ارزش دارایی خود باشند.

در صورتی که دلار در ابتدای هفته جاری رشد قیمت را تجربه نکند، قیمت سکه به احتمال زیاد فاز نزولی به خود خواهد گرفت و حتی احتمال افت تا ابتدای کانال 31 میلیون تومان وجود خواهد داشت.

برخی سکه‌بازان امیدوار بودند که اونس طلا با شکست مرز 2 هزار دلار وارد فاز صعودی تازه ای شود و از این طریق، سکه یک محرک جهانی برای افزایش قیمت پیدا کند. با این حال، چنین اتفاقی رخ نداد و طلا در انتهای هفته گذشته با از دست دادن مرز 2 هزار دلاری، در محدوده هزار و 983 دلار به کار خود پایان داد.

برخی تحلیلگران باور دارند که نرخ بهره آمریکا یک درصد دیگر بالا خواهد رفت و همین موضوع موجب شده است که نه تنها انتظارات برای صعود طلا کمرنگ شود، بلکه برخی معامله گران انتظار افت بیشتر این فلز گرانبها را داشته باشند.

در این شرایط بازارهای جهانی، به نظر می‌رسد که در روز دوشنبه چشم سکه‌بازان بیشتر به بازار ارز و نوسانات دلار باشد تا موقعیت آتی خود را بر اساس این متغیر تعیین کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها