|

شیبااینو به وجد آمد!

جادویی لذت بخش برای کاربران شیبااینو!

shibainu

جامعه شیبا اینو ($SHIB) از ادغام‌های کیف پول کریپتو جدید به وجد آمده است!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جامعه‌ای که از ارز دیجیتال شیبااینو ($SHIB) الهام گرفته شده از میم حمایت می‌کند، نسبت به ادغام‌های کیف پول ارزهای دیجیتال جدید که انتظار می‌رود از طریق افزایش پذیرش به اکوسیستم آن سود زیادی برساند، به وجد آمده است. ارتش شیبا اینو منتظر راه‌اندازی Shbarium، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ خود بوده است که هدف آن بهبود اکوسیستم با ارائه تراکنش‌های سریع‌تر با هزینه کمتر است. توکن فعلی Shiba Inu روی شبکه اتریوم اجرا می‌شود که دارای مشکلات مقیاس‌پذیری و توان عملیاتی کم است.

شیباریوم از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده و در کنار اتریوم برای پردازش تراکنش ها کار می کند. این هفته Exodus Wallet، یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری غیرقانونی، به ادغام Shibarium اشاره کرده است. در حالی که تیم Exodus تمایل خود را برای پشتیبانی از شبکه تایید نکرده است، "شیباریوم را با تیم دارایی خود ثبت کرده و اشاره کرده است که جامعه Shiba Inu ممکن است در آینده با "سورپرایز لذت بخش" روبرو شود.

اگر Exodus بخواهد پشتیبانی از Shibarium را به لیست اضافه کند، به لیست رو به رشدی از پلتفرم هایی که قبلاً پشتیبانی خود را اعلام کرده اند، می پیوندد، از جمله کیف پول Atomic و تولید کننده کیف پول سخت افزاری Ledger. ارائه‌دهنده کیف پول همچنین خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران Shiba Inu می‌توانند پشتیبانی شیباریوم را روی کیف پول اضافه کنند و به راهنمای نحوه انجام این کار پیوند داده شده است.

علاوه بر این، جامعه Shiba Inu اعلامیه جدیدی از کیف پول رمزنگاری محبوب MetaMask را جشن گرفت که نشان داد Unity، یک پلتفرم محبوب توسعه بازی‌های ویدیویی، چندین پلتفرم ارزهای دیجیتال را در فروشگاه دارایی خود ادغام کرده است تا پذیرش فناوری Web3 را تسهیل کند و تلاش‌های تمرکززدایی را ارتقا بخشد. یونیتی انتشار یک صفحه جدید دسته بندی «غیرمتمرکز» را در فروشگاه دارایی خود اعلام کرده است که شامل پلتفرم های رمزنگاری «تأیید شده» برای حمایت از توسعه دهندگانی است که می خواهند تمرکززدایی را در پروژه های خود بگنجانند. در میان 13 پلتفرم موجود در فروشگاه، MetaMask، ارائه‌دهنده کیف پول رمزنگاری است که کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) آن می‌تواند توسط توسعه‌دهندگان استفاده شود تا به کاربران اجازه دهد کیف پول MetaMask خود را به هر بازی ساخته شده بر روی Unity متصل کنند.

شیبااینو Shiba Inu از این ادغام سود می برد زیرا این پروژه بازی هایی از جمله Shiba Inu Eternity را راه اندازی کرده و همچنین دارای پروژه Metaverse است. در اظهار نظر در مورد این خبر، چندین عضو SHIBArmy گفتند که در رسانه های اجتماعی "بزرگ" بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها