|

پیش بینی قیمت برتر بیت کوین!

سیگنالی مهم از بیت کوین در اولین روزهای سال!

Bitcoin

پیش بینی قیمت برتر بیت کوین در اولین حرکت های سال 2023

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قیمت بیت کوین در دسامبر با کاهش 4 درصدی ماهانه در ارزش بازار تسویه شد.بازار کریپتوها برای پایان دادن به سال 2022 قیمت‌های دنیوی ایجاد کردند اگر تلاش‌های ضعیف گاوها ادامه پیدا کند، سال 2023 می‌تواند برای کاهش قیمت بیشتر باشد.

قیمت بیت کوین در سال 2022 با کاهش قیمت به پایان می رسد و بیت‌کوین در ماه دسامبر عملکرد ناامیدکننده‌ای را ایجاد کرد، زیرا سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کردند که یک رالی بابانوئل در پایان سال رخ می دهد که هرگز رخ نخواهد داد. در آخرین ساعات سال 2022 با پایان یافتن، ارزدیجیتال همتا به زیر مرز 17000 دلار زیر آب باقی ماند. در نهایت، بیت کوین با کاهش 4 درصدی ارزش بازار را از ابتدای ماه تسویه خواهد کرد.

قیمت بیت کوین در حال حاضر 16707 دلار است. گاوهای نر مخالف همچنان در تلاش برای تولید یک کریپتو 180 هستند. برای انجام این کار، قیمت تسویه شده در نوامبر در 17163 دلار منطقه ضروری برای تسخیر و چرخش به عنوان پشتیبانی خواهد بود. اولین شواهد از افزایش روند صعودی در حال انجام، نقض میانگین متحرک ساده 21 روزه در 16870 دلار است. این اندیکاتور در دو نوبت در ماه گذشته، گاوهای بیت کوین را رد کرد و سومین رد می تواند کاتالیزور رویدادی با پایین ترین سطح با هدف قرار دادن پایین ترین سطح سال 2022 در 15476 دلار باشد.

بیت کوین

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۸۰۷.۷۹ میلیارد دلار است که ۰.۴ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۸ درصد افزایش یافته و به ۲۳.۱۳ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، ۳.۶۱ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

از طرفی کیوساکی، که برای مدت طولانی از طرفداران بیت کوین بوده است، ماه گذشته گفت: کسانی که طلا، نقره و بیت کوین دارند، زمانی که فدرال رزرو، خزانه داری و وال استریت، اقدام به چاپ تریلیون‌ها دلار پول کنند، ثروتمندتر خواهند شد. وی افزود: پس‌انداز کنندگان پول‌های بانکی بزرگترین بازندگان خواهند بود و همچنان بیت کوین های خود را افزایش می دهد!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها