|

اتریوم آماده تراز بیت کوین!

اتریوم بیت کوین را کنار خواهد زد؟!

Bitcoin

تحلیلگری می گوید اتریوم آماده تراز بیت کوین است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک استراتژیست و معامله گر ارزهای دیجیتال که همه چیز را زیرنظر دارد، پیش بینی کرده است که اتریوم (ETH) از بیت کوین (BTC) پیشی می گیرد و در عین حال پیش بینی خود را برای XRP و دو دارایی دیجیتال گفته است، تحلیلگر مستعار Altcoin Sherpa به 183500 دنبال کننده توییتر خود می گوید که جفت اتریوم/بیت کوین (ETH/BTC) را در حال افزایش از سطوح فعلی می بیند. " که تعادل این محدوده و نزدیک به میانگین متحرک نمایی 200 روزه است به طور کلی حرکت های عالی و چشمگیری انجام شده است، نمودار صعودی ETH/BTC نشان می دهد که اتریوم احتمالاً سود بیشتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت.

در زمان نگارش این مقاله، جفت ETH/BTC با قیمت 0.0695 بیت کوین (1345 دلار)، بالاتر از محدوده تعادل آلت کوین بود که باعث می‌شود XRP، ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار را کاهش دهد، اما اگر بیت کوین نشانه‌هایی از قدرت را مشاهده کند، این وضعیت تغییر می‌کند. با آزمایش میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) اما با توجه به اینکه فاصله زیادی بین قیمت قبلی و EMA وجود دارد، من انتظار ندارم که این مقدار به سمت بالا پیش رود. من فکر می‌کنم قبل از اینکه این میزان کاهش یابد، کمی تثبیت بیشتری را شاهد باشیم. اگر بیت کوین بهبود یافت، این ایده را نادیده بگیرید.

و در زمان نگارش این مقاله، XRP 0.0472 دلار ارزش دارد که تقریباً 5 درصد در روز کاهش یافته است. که رقیب اتریوم، Algorand (ALGO) است. Altcoin Sherpa می گوید که او می بیند که ALGO به سطوح پایین تر رود.در زمان نگارش این مقاله، ALGO با مبلغ0.368 دلار معامله می شود که کاهش 4.59 درصدی در روز را نشان می دهد. آخرین آلتکوین موجود در رادار معامله‌گر، توکن حقوق ذخیره (RSR) است، یک ارز رمزنگاری شده که برای تسهیل پایداری استیبل کوین با پشتوانه دارایی معروف به توکن رزرو (RSV) طراحی شده است. با توجه به Altcoin Sherpa، او می بیند که RSR تقریباً 30 درصد از قیمت های فعلی را افزایش می دهد. او در حال رسیدن به بالاترین حد (0.0099 دلار) است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی